پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۵۳۸۶۷
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۷
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: طرح صیانت به معنای محدودیت کسب و کار در فضای اینترنت نیست بلکه برای امن کردن فضای کسب و کار است و قهرا هر مصوبه‌ای که بخواهد این‌ها را به مخاطره بیندازد نمایندگان به آن رای نمی‌دهند و موافق نخواهند بود بلکه در جهت امن سازی و حمایت خواهد بود.
شعار سال: سید محمدرضا میرتاج الدینی، نماینده مردم تبریز در مجلس، در رابطه با شرایط اقتصادی کشور و برنامه دولت سیزدهم برای رفع مشکلات گفت: همانطور که آقای رییسی خودشان تأکید داشتند یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم ثبات بخشی به شرایط اقتصادی کشور و تقویت پول ملی، کنترل تورم و اقداماتی در جهت حمایت معیشتی مردم و تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم است. با توجه به اینکه به نیمه سال نزدیک می‌شویم و امسال هم به نام رفع موانع تولید نامگذاری شده این دولت باید کارنامه روشنی در این رابطه داشته باشد.

او ادامه داد: دولت باید با طرح مسائل مشخص در حوزه اقتصاد راهکار‌ها را ارائه بدهد، موانع تولید زیاد است، با حق التحریمی‌های متعددی روبرو هستیم که دولت باید این‌ها را بیان و رفع کند، به گونه‌ای که در جهت رفع موانع تولید گام‌های موثری برداشته شود و به مردم هم اعلام کند تا مردم بدانند که این دولت حمایت جدی از کسب و کار، اشتغال و بخش خصوصی دارد و موانعی که، پای تولید را بسته اند و بخشنامه‌های بانک مرکزی و موانعی که در گمرکات است و فعالان اقتصادی معمولا شاکی هستند این وضعیت را سروسامان بدهد و رفع کند.

میرتاج الدینی مطرح کرد: رئیسی طبق گفته خودش ابتدا اقدامات فوری را انجام می‌دهد. الان دیگر باید مسائل شناسایی شده باشد و وقتی که دولت مستقر شد در هر حوزه‌ای تیم اقتصادی اول مسائل را برای مردم اعلام کند. وقتی مردم ببینند که این‌ها آمدند و نسبت به معیشت مردم تصمیماتی را اتخاذ کرده اند، مردم حوصله و صبر می‌کنند تا نهایت دولت به ثمر بنشیند.

او در خصوص طرح صیانت و گلایه‌های مردم مبنی بر ایجاد محدودیت در فضای مجازی و آسیب به کسب و کار‌ها گفت: نمی‌گذاریم برای کسب و کار مردم کوچکترین محدودیتی ایجاد شود، در طی این مدت دغدغه مردم را در همه جا شنیدیم و این طرح به معنای محدودیت برای کسب و کار در فضای اینترنت نیست بلکه برای امن کردن فضای کسب و کار است و قهراً هر مصوبه‌ای که بخواهد این‌ها را به مخاطره بیندازد، نمایندگان به آن رای نمی‌دهند و موافق نخواهند بود بلکه در جهت امن سازی و حمایت خواهد بود. با این طرح بستر‌های پیام رسان‌های داخلی تقویت خواهد شد که خیلی از کسب و کار‌ها در ان‌ها می‌تواند شکل بگیرد.
 

طرح صیانت برای امن کردن فضای کسب و کار است
 
شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۲۱۵۹۰۹، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین