پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۴۰۵۰
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۷
نمایندگان فعلی و سابق، ولی فقیه در امور حج و زیارت و رئیس سازمان حج و زیارت با آیت الله ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و نماینده اسبق، ولی فقیه در امور حج و زیارت دیدار و گفتگو کردند.
شعارسال: حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی و سیدعلی قاضی عسکر نماینده سابق، ولی فقیه در امور حج و زیارت، همچنین آقای علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت امروز با آیت الله محمد محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست صمیمی مسئولان حوزه حج و زیارت با ارائه گزارشی از برنامه‌های این مجموعه درخصوص حج، عمره و عتبات عالیات، از خدمات آیت‌الله ری شهری در دوران مسئولیت دربعثه مقام معظم رهبری تقدیر کردند.
 
دیدار مسئولان حج و زیارت با آیت‌الله ری‌شهری

در این دیدار با توجه به فرارسیدن ماه محرم و مذاکرات صورت گرفته با طرف‌های عراقی، مسئولان حج و زیارت از امکان ازسرگیری سفر‌های زیارتی به عتبات به صورت محدود در آینده خبر دادند.

حجت الاسلام والمسلمین نواب، بازمهندسی برنامه‌ها در بعثه مقام معظم رهبری را از فعالیت‌های موفق آیت الله ری شهری برشمرد و از وی به عنوان خادم حقیقی مکتب اهل بیت (ع) و احیاکننده تراث حدیثی معصومین علیهم السلام در این دوران یاد کرد.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، نیز با ابراز خرسندی از عملکرد مسئولان قبلی و فعلی حج و زیارت، بر لزوم راه‌اندازی سفر‌های زیارتی تاکید کرد و این سفر‌ها را در پرکردن خلاء‌های فرهنگی در جامعه موثر دانست.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شفقنا، تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۱۱۹۹۴۲۷، fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین