پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۹۱۲
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱
یک روزنامه سعودی گزارش داد که نهاد‌های ذیربط این کشور شرط واکسیناسیون برای ادای عمره و ورود به مسجد الحرام و مسجد النبی را لغو کرده‌اند.

  شعار سال:روزنامه سعودی «عکاظ»، شامگاه پنجشنبه، به نقل از منابعی خبر داد که عربستان شرط واکسن برای ادای عمره را لغو کرده است.
 
این روزنامه سعودی گزارش داد که اطلاع یافته، افرادی که در برابر ویروس کرونا ایمن‌سازی نشده‌اند؛ چه آن‌هایی که واکسن نزده‌اند یا آن‌هایی که روند واکسیناسیونشان تکمیل نشده است، می‌توانند اعمال عمره را به جای آورند و وارد مسجد الحرام و مسجد النبی شوند.
 
بنابر این گزارش، به میهمان خانه خدا اجازه داده خواهد شد که به انجام اعمال عمره بپردازند و در حرمین شریفین نماز بگزارند البته مشروط بر اینکه زائران مبتلا به کرونا نباشند و یا با افرادی که ابتلای آن‌ها به ویروس کرونا ثبت شده، در تماس نبوده باشند.
 
نهادهای ذیربط عربستان سعودی هنوز این گزارش واکنش نشان نداده‌اند و آن را به صورت رسمی تأیید یا رد نکرده‌اند.
 
این روزنامه سعودی در ادامه اضافه کرد که این دستورالعمل جدید پس از تحولات و اعلام‌های جدید وزارت حج و عمره و در راستای اجرای دستور رفع تدابیر احتیاطی در مسجد الحرام و مسجد النبی صورت گرفته است.
 
خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس) اخیرا به نقل از یک مقام وزارت کشور سعودی از توقف تمام تدابیر پیشگیرانه و شیوه‌نامه‌های مرتبط با مبارزه با کرونا خبر داده بود. بنابر این گزارش، رعایت فاصله اجتماعی در مسجد الحرام و مسجد النبی لغو شد و تنها استفاده از ماسک الزامی گشت.

تعداد بازدید : 5


 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  فارس نیوز، تاریخ انتشار:20  اسفند 1400، کدخبر: ، www.farsnews.ir،14001220000326

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین