پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۴۲
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
استاندار قم با اشاره به مزایای اجرای دولت الکترونیک از جمله شفاف سازی و افزایش سرعت و دقت در خدمات رسانی، بر ضرورت الکترونیکی کردن همه فرآیندهای مالیاتی تاکید کرد.
شعارسال : سید مهدی صادقی در حاشیه بازدید سرزده از اداره کل امور مالیاتی قم واقع درخیابان امام خمینی(ره)، ضرورت تلاش این مجموعه برای افزایش رضایت مندی مردم در کنار عمل به قانون ها و مقررات را مورد توجه قرار داد.

وی با اشاره به برخی قانون های مزاحم و ناکارآمد در زمینه امور مالیاتی افزود: متولیان این عرصه باید ضمن احصا مشکلات، برای حل آنها چاره اندیشی کنند.

صادقی با تاکید بر ضرورت الکترونیکی کردن همه فرآیندهای مالیاتی تصریح کرد: این مساله ضمن تسریع در انجام وظایف، موجب شفاف سازی در خدمت رسانی به مردم خواهد شد.

وی دریافت مالیات را یکی از راه های پیشبرد اهداف اقتصادی کشور دانست و خاطرنشان کرد: دریافت مالیات باید با لحاظ شرایط و رضایت مندی مودیان انجام شود.

وی با اشاره به آمار فرار مالیاتی در سطح کشور و استان، بر ضرورت بررسی و اتخاذ راهکارهای عملی و اجرایی لازم برای پیشگیری و کاهش این معضل تاکید کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا استان قم، تاریخ سه شنبه 26 آبان 1394، کد مطلب: 5-1484-948، www.qom.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین