پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۵۴۳
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷
مدیرعامل یک شرکت تعمیرات کشتی گفت: در شش ماهه نخست سال جاری موفق به تعمیر 48 فروند شناور شدیم که در تاریخ بخش دریایی کشور بی سابقه است.

شعارسال: حمید جمالی جمال آبادی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا این لحظه سال بسیار پرباری برای شرکت های تعمیر کشتی بوده است به طوری که در شش ماهه نخست این سال موفق شدیم با انجام گریت بلاست و رنگ آمیزی انبارهای چهار فروند کشتی فله بر پاناماکس هر یک در مدت 10 روز و در کنار اسکله در این بخش رکورد دار منطقه خلیج فارس باشیم.

به گفته وی طی چند سال گذشته تعداد 350 نفر نیروی جدید از طریق شرکت های پیمانکاری جذب و آموزش دیده اند که در آینده به تدریج جایگزین نیروهای بازنشسته شرکت خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه این افراد از میان صدها داوطلب غربال شده اند خاطر نشان کرد: یکی از اهدافی که در این شرکت پیگیری می شود ایجاد اشتغال پایدار و جلوگیری از خروج ارز از کشور است به گونه ای که تنها در سال 94 موفق شدیم از خروج معادل 800 میلیارد ریال ارز از کشور جلوگیری کنیم.

این فعال حوزه صنعت دریایی با بیان اینکه سیستم مذکور از نوع ترکیبی و ساخت شرکت شاتل(SCHOTTEL) آلمان است یادآور شد: پیش از این شناورهای مجهز به این نوع سیستم پیشرانه برای انجام تعمیرات زیرآبی و سرویس و بازرسی موتور سیستم رانش خود به یارد های جنوبی خلیج فارس اعزام می شدند.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت این شرکت که تحت مدیریت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران است، بی نظیر بوده است دلیل این امر را چنین تشریح کرد: قیمت رقابتی، کیفیت بالا و سرعت مطلوب خدمات سبب شده تا نه تنها در کشور بلکه در سطح منطقه نیز یکی از چند شرکت پیشرو باشیم.

جمال آبادی با اعلام این خبر که؛ در شش ماهه نخست سال جاری موفق به تعمیر 48 فروند شناور شدیم که در تاریخ حوزه دریایی کشور بی سابقه است اذعان کرد: اکنون در زمینه تعمیرات کشتی به درجه بالایی از تجربه و خبرگی رسیده ایم و با این پیش نیاز، آماده مشارکت با شرکت های بزرگ بین المللی هستیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 16آبان1395، کدخبر: 426238: www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین