پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۸۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
نشست مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و رئیس سازمان انرژی اتمی با صدور بیانیه‌ای مشترک پایان یافت.
شعار سال: نشست «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی که صبح امروز در تهران برگزار شد، با صدور بیانیه‌ای مشترک پایان یافت.

سفر گروسی به ایران مربوط به نشست آتی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی است که قرار است طی روز‌های ۱۳ تا ۱۷ سپتامبر (۲۲ تا ۲۶ شهریور) برگزار شود.

مدیرکل آژانس اتمی قصد دارد وضعیت همکاری ایران با این نهاد را در نشست بعدی شورای حکام آژانس گزارش دهد

در پایان دیدار رسمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران و مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی بیانیه مشترکی منتشر شد.
 
پایان نشست «رافائل گروسی» و «اسلامی» + متن بیانیه

در این بیانیه به تاریخ ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ آمده است:

۱. طرفین، روح همکاری و اعتماد متقابل و اهمیت تداوم آن و همچنین ضرورت رسیدگی به موضوعات فی‌مابین در فضایی سازنده و منحصرا فنی را مورد یادآوری و تاکید مجدد قرار دادند.

۲. در چارچوب تعاملات و همکاری‌های موجود فی‌مابین، طرفین تصمیم گرفتند دیدار‌های متقابل را در سطوح مرتبط تداوم دهند. در همین راستا، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در حاشیه کنفرانس عمومی آژانس با مدیرکل دیدار خواهد کرد و مدیرکل نیز در آینده نزدیک به تهران سفر خواهد نمود تا مشورت‌های سطح بالا با هدف تقویت همکاری‌های میان ایران و آژانس در حوزه‌های مختلف و بحث درخصوص موضوعات فعلی مورد علاقه متقابل، با دولت جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

۳. به بازرسان آژانس اجازه داده می‌شود تا نسبت به سرویس فنی تجهیزات نظارتی مشخص شده و جایگزینی کارت‌های حافظه آن‌ها که تحت مهر و موم مشترک در ایران نگهداری خواهند شد، اقدام نمایند. چگونگی و زمان انجام این اقدام، مورد توافق دو طرف قرار گرفت.
 
شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری نور نیوز، تاریخ انتشار:۲۱ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر:۷۵۳۷۸، www.nournews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
0
0
باید دید نشست شورای حکام چه نتایجی در پی خواهد داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین