پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۰۶۶
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹
وزیر جهاد کشاورزی گفت: بر اساس مصوبه هیئت دولت ۹۵ میلیون تخم مرغ نطفه‌دار وارد کشور می‌شود و در قالب کشاورزی قراردادی در اختیار مرغداران قرار می‌گیرد.
شعار سال: بر اساس مصوبه هیئت دولت در راستای تأمین گوشت مرغ مورد نیاز و آرامش بازار، شرکت سهامی پشتیبانی امور دام موظف شده است در قالب برنامه زمان بندی ارائه شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی طی ۶ ماهه دوم سال جاری اقدام به واردات تخم مرغ نطفه دار کند. 
 
وزیر جهاد کشاورزی گفت: بر اساس مصوبه هیئت دولت ۹۵ میلیون تخم مرغ نطفه‌دار وارد کشور می‌شود و در قالب کشاورزی قراردادی در اختیار مرغداران قرار می‌گیرد.

 سید جواد ساداتی نژاد در خصوص تأمین جوجه یک روزه با توجه به افزایش قیمت آن، گفت: بر اساس مصوبه هیئت دولت ۹۵ میلیون تخم مرغ نطفه دار وارد کشور می‌شود و در اختیار مرغداران قرار می‌گیرد تا تبدیل به گوشت شود و بتوانیم با استفاده از آن بازار را کنترل کنیم.

بر اساس مصوبه هیئت دولت در راستای تأمین گوشت مرغ مورد نیاز و آرامش بازار، شرکت سهامی پشتیبانی امور دام موظف شده است در قالب برنامه زمان بندی ارائه شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی طی ۶ ماهه دوم سال جاری اقدام به واردات تخم مرغ نطفه دار کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از عصر ایران، تاریخ انتشار:۲۱ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۸۰۲۷۴۳، www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین