پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۵۹۲۴۹
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
طرح صدف مختص به قشر خاصی نیست و همه طیف‌های جامعه با توجه به توان و نیاز مالی با افتتاح حساب می‌توانند از تسهیلات کم بهره بانک ملی استفاده کنند.

شعار سال: بانک ملی ایران در سالروز تولد ۹۳ سالگی خود، «طرح صدف» را ‌جهت پاسخگویی به مشتریان برای رفع تمامی پرسش‌های مالی و همچنین تسهیل و تسریع در فرآیند خدمات اعتباری، در تمامی شعبه‌های سراسر کشور در دسترس مشتری‌ها خواهد بود. از این پس مشتری‌های این بانک می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به راحتی پاسخ‌های خود را دریافت کنند.
 
در این خصوص باید اضافه کنیم که این طرح در قالب «عقد مرابحه» (قراردادی که در آن عرضه‌کننده، بهای تمام‌شده اموال و خدمات را به اطلاع متقاضی می‌رساند) و بر اساس میزان ماندگاری منابع نزد بانک در قبال سپرده‌های ۶ ماهه، ۹ ماهه و یک ساله به شهروندان پرداخت خواهد شد. بر اساس این طرح مشتریان بانک ملی از این پس می‌توانند با سپرده‌گذاری در شعب بانک باتوجه به نوع نیاز و توانمندی خود در پرداخت اقساط از تسهیلات متنوع این طرح هم بهره‌مند شوند. 

بانک ملی از «طرح صدف» رونمایی کرد
 
نکته‌ای که در طرح صدف، خدمتی که به تازگی به مشتری‌های بانک ملی ارائه می‌شود، نظرات را به خود جلب کرده این است که این طرح مربوط به طیف یا قشر خاصی نیست و همه شهروندان از کارگر، کارمندان، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، زنان، سرپرستان خانواده، دانشجویان، پزشکان، وکلا، مهندسان، کارآفرینان و ... می‌توانند با افتتاح حساب و سپرده‌گذاری به اندازه توان و نیاز خود در بانک ملی از این خدمات نوین بانکی استفاده کنند.
 
لازم به ذکر است که در طرح صدف، نرخ سود تسهیلات موضوع در آن از «یک درصد» تا« ۱۸ درصد» و مدت بازپرداخت تسهیلات اعطایی آن از «۱۲ ماه تا ۶۰ ماه» محاسبه خواهد شد.
 
از این رو مشتری‌هایی که متقاضی این طرح و دریافت تسهیلات در قالب طرح صدف هستند ی‌توانند با حضور در شعبه‌های بانک ملی در سراسر کشور و یا از طریق «نشان بانک» که اولین شعبه دیجیتال بانک ملی ایران محسوب می‌شود و همچنین با مراجعه به سامانه‌های بانک‌داری الکترونیک بانک ملی مانند «بام» به صورت غیر حضوری نسبت به بازگشایی حساب اقدام کنند و با سپرده‌گذاری در بانک بعد از ۶ ماه از تاریخ افتتاح حساب برای دریافت تسهیلات در قالب طرح صدف به شعبه مراجعه و با توجه به شرایط و نیاز مالی خود با انتخاب یکی از تسهیلات متنوع طرح از مزایای آن استفاده نمایند.

بانک ملی از «طرح صدف» رونمایی کرد
 
نکته دیگر که باید برای توضیح طرح صدف اضافه کنیم آن است که در این طرح امتیاز اخذ تسهیلات، قابل انتقال به افراد درجه یک خانواده شامل پدر، مادر، فرزندان، خواهر، برادر و همسر نیز می‌باشد که این موضوع نشان دهنده آن است که این طرح تا میزان گسترده و فراگیر است.
 
همچنین مشتریان بانک ملی برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر برای استفاده از تسهیلات فوق می‌توانند به یکی از شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور مراجعه و یا با واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران با خطوط ویژه تلفن «۴۱۴۰-۰۲۱» و «۶۶۷۳۳۸۸۰-۰۲۱» تماس گرفته و سوالات خود را از کارشناسان این بانک بپرستند.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت فراز دیلی، تاریخ انتشار: ۲۳شهریور۱۴۰۰،  کد خبر: ۴۷۰۶۳، www.farazdaily.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین