پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۳۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
تیم فوتبال استقلال از دوشنبه گذشته تمرینات خود را زیرنظر فرهاد مجیدی درحالی در مجموعه ورزشی انقلاب و در زمین چمن این مجموعه آغاز کرد که از آن روز به بعد بهرام امیری در بیشتر روز‌های تمرین حضور پررنگی نداشته است.
شعار سال: تیم فوتبال استقلال از دوشنبه گذشته تمرینات خود را زیرنظر فرهاد مجیدی درحالی در مجموعه ورزشی انقلاب و در زمین چمن این مجموعه آغاز کرد که از آن روز به بعد بهرام امیری، سرپرست این تیم در تمرینات استقلال حضور پررنگی نداشته و در بیشتر روز‌های تمرین یک غایب سرشناس به‌شمار رفته است. بهرام امیری از معاونان سابق باشگاه استقلال ابتدای شهریورماه امسال به‌عنوان سرپرست جدید این تیم انتخاب شد. امیری سال‌ها با سوابقی، چون معاونت ورزشی، معاونت اجرایی و مدیریت کمیته نقل‌وانتقالات در باشگاه استقلال کار کرده است. پیش از این نصرالله عبداللهی، سرپرست تیم فوتبال استقلال بود و امیری به جای وی این مسئولیت را پذیرفت. نکته قابل توجه اینکه قرار بود جواد زرینچه به جای نصرالله عبداللهی سرپرستی امور را برعهده بگیرد، اما از این کار انصراف داد و بهرام امیری با انتخاب احمد مددی به‌عنوان سرپرست به این سمت منصوب شد. با این حال بعد از بازگشت استقلال از دبی او نه‌تن‌ها در تمرینات حاضر نشده بلکه هیچ پولی را نیز به‌عنوان تنخواه در اختیار تدارکات و سایر ارکان باشگاه قرار نداده و با اعلام اینکه باشگاه به او پولی نداده است از این قضیه طفره رفته است. امیری که با کلی سروصدا به‌عنوان سرپرست استقلال انتخاب شد به خاطر برخی مشکلات مدیریتی در روز‌های اخیر در تمرینات حاضر نشده و مشخص نیست موضوع مدیریت باشگاه چه ارتباطی به حیطه وظایف او داشته است. در این بین شنیده می‌شود فرزاد مجیدی به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه در چند روز گذشته در کنار استقلالی‌ها قضایای مربوط به سرپرستی را در غیاب امیری رفع و رجوع کرده است، با این حال باید صبر کرد تا سرنوشت سرپرستی این تیم در روز‌های آینده به این ترتیب مشخص شود. امیری طی چند روز اخیر فقط درخصوص خرج‌کرد استقلالی‌ها در امارات یک گزارش عملکرد را به کانال این باشگاه داده و در این مدت خبری از وی نیست. چندی پیش نیز از این موضوع شفاف‌سازی کردیم که فرهاد مجیدی با انتخاب امیری به‌عنوان سرپرست باشگاه مخالف بوده و در همان روز نخست اعتراض و گلایه‌های خود را به مدیران استقلال و در راس آن‌ها اصغر ملکیان که در روز معارفه امیری به مجموعه ورزشی انقلاب آمد، ابراز کرده بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه فرهیختگان، تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰، farhikhtegandaily.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
0
0
حکایت باشگاه استقلال به کجا خواهد رسید معلوم نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین