پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۱۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹
عباس رضوی، اولین سرمربی استقلال پس از انقلاب اسلامی اعتقاد دارد فوتبال ایران در این سال‌ها پسرفت نکرده و به هیچ عنوان قدمی رو به جلو برنداشته است.
شعار سال: عباس رضوی سال‌ها در سوئد حضور داشته او حالا پس از مدتی طولانی به ایران بازگشته است. از او درباره سطح فنی لیگ فعلی ایران پرسیدیم و اینگونه پاسخ شنیدیم: بازی‌های امسال را تمام و کمال ندیدم، اما بابت همان تعدادی که مشاهده کردم می‌توانم بگویم به آن صورت پیشرفت ویژه‌ای نداشتیم و کیفیت آن‌چنانی را شاهد نبوده‌ایم. درباره مقایسه کیفیت امسال و سال‌های گذشته هم باید بحثی جدی مطرح کرد. باید ببینیم دستاورد این لیگ چه بوده و چه محصولاتی تحویل داده. تیم ملی در حال حاضر بازیکنانی با تجربه بین المللی دارد، اما اگر مسابقات لیگ را مشاهده کنیم کسی را در آن حد نمی‌بینیم.

وی در ادامه افزود: شما تاکتیک و یا حساب و کتاب مشخصی می‌بینید؟ به نظر من حتی توانایی‌های تکنیکی هم افت کرده. آیا در باشگاه‌ها اصلا رفتار خوبی با فوتبال پایه می‌شود؟ اصلا آکادمی دارند یا اگر دارند شیوه آموزش‌شان چگونه است؟ نمی‌توانم بگویم پسرفت کرده‌ایم، اما پیشرفتی هم نداشتیم. ما همیشه قطب فوتبال آسیا بوده‌ایم، اما حالا بازی مقابل تیم‌های حاشیه خلیج فارس هم برای ما سخت است. آن‌ها کار ویژه‌ای نکرده‌اند و ما هستیم که عقب افتادیم. میانگین گل‌های لیگ داخلی را بررسی کنید و شیوه به گل رسیدن تیم‌ها. سپس آن را با لیگ‌های خاجی مقایسه کنید. چه نتیجه‌ای می‌گیرید؟ واقعا آدم متاسف می‌شود.

پیشکسوت استقلال درباره شرایط این تیم گفت: خارج از ایران هم که بودم نتایج استقلال را دنبال می‌کردم. استقلال برای من بوی ایران را می‌داد. درباره موفقیت استقلال یا حتی پرسپولیس باید بگویم، مربی تنها یک بخشی از موفقیت است. فوتبال مانند موزیک است. پر از اجزای مختلف. همه باید هماهنگ باشند و به موفقیت جمعی کمک کنند. باشگاه‌ها دچار حواشی زیاد هستند. از بستن پنجره باشگاه بابت بدهی گرفته تا هزاران مسائل گرفته. بیشتر اوقات شرایط قرمز و آبی‌های پایتخت متلاطم بوده، زیرا مدیریت خوبی وجود نداشته و اصل اثباتی در این زمینه نبوده. به سپاهان نگاه کنید که بیشتر اوقات مدعی است. آن‌ها در سطح مدیریتی آنقدر تغییرات ندارند و در نتیجه اوضاع‌شان بهتر است.

رضوی درباره سرمربیگری فرهاد مجیدی در استقلال عنوان کرد: نمی‌توانم درباره یک مربی خاص، نظر خاص بدهم. مجیدی بازیکن بزرگ این تیم بوده و افتخارات زیادی کسب کرده. نمی‌توانیم با یک باخت او را گناهکار بدانیم و با یک برد او را بهترین مربی دنیا. همانطور که گفتم مربیگری تنها یک فاکتور است. بحث من بیشتر ساختاری است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۱۲۸۰۴۲۴، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
0
0
اگر بشود که خیلی عالیه.حتما با سرمایه گذاری روی رده های پایه در آینده شاهد پیشرفت محسوسی خواهیم بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین