پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۵۲
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
غلامرضا شرفی گفت:بیش از 57 هزار نفر در آبادان بیکار هستند یعنی چیزی حدود 37 درصد از جمعیت آبادان بیکار می باشند.
شعارسال: غلامرضا شرفی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رهیاب با انتقاد از آمار بالای بیکاری در آبادان اظهار داشت:بیش از 57 هزار نفر در آبادان بیکار هستند یعنی چیزی حدود 37 درصد از جمعیت آبادان بیکار می باشند.

وی ادامه داد:آمار بالای بیکاری در آبادان بسیار نگران کننده و جای تاسف دارد در حالیکه بهترین زیرساخت ها برای ایجاد اشتعال در این شهرستان وجود دارد.

شرفی خاطرنشان ساخت:بی توجهی و غفلت به آبادان در حالی صورت می گیرد که در دیگر استان ها با هزینه های سرسام آوری به دنبال ایجاد همین زیرساخت ها برای ایجاد فرصت های شغلی هستند.

وی ادامه داد:روزگاری در آبادان برای سراسر کشور ظرفیت شغلی وجود داشت ولی امروز آبادان ظرفیت پاسخگویی به جمعیت نصف شده خودش را هم ندارد.

نماینده آبادان اظهارداشت:در پاسخ به سوال مردم برای حل مشکل بیکاری و وضعیت موجود جوابی نداریم واقعا مسئولین پاسخی ندارند بدهند همه جای ایران بعد از انقلاب از توسعه و رشد بهره مند شدند الا آبادان.

شرفی با اینکه جمعیت 600 هزار نفری آبادان در قبل از انقلاب امروز به نصف رسیده است گفت:کدام مدیر و دستگاه اجرایی می تواند به این آمار خجالت آور بیکاری جوانان آبادانی افتخار کند؟ و این مدال را به سینه بزند؟ مدیران ما باید شرم کنند و از این وضعیت خجالت بکشند.

وی اضافه کرد:عرق خجالت به خاطر بیکاری جوان ما به جای اینکه بر پیشانی مدیران ارشد ما بنشیند بر پیشانی مقام معظم رهبری نشسته است و این بزرگوار به جای مدیران و مسئولان از بیکاری جوانان ابراز شرمندگی می کند.

نماینده آبادان در پاسخ به این سوال که رئیس جمهور در سفر به آبادان و خرمشهر در سال93 مهمترین برنامه خود را ایجاد اشتغال در خوزستان و این دوشهرستان بیان کردند آیا این وعده محقق شده است گفت:کمترین اشتغالی در خوزستان و آبادان محقق نشد رئیس جمهور و وزرای مربوطه در تلویویزیون بیایند و آمار رسمی بدهند که وعده های سه سال پیش آنها در خوزستان کدامشان محقق شد و چند شغل برای خوزستان و آبادان ایجاد کرده اند؟

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه اطلاع رسانی رهیاب، تاریخ انتشار: پنجشنبه 24 تیر 1395، کدخبر: 110174، www.rahyabnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین