پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۱۰۹
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵
پیشتر و در نیمه شهریور ماه گذشته محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی کاوه اشتهاردی را به عنوان مدیرعامل ایرنا منصوب کرده بود که به نظر می‌رسد با ابراهیم رئیسی شخصاً با این انتصاب مخالفت کرده است. لازم به توضیح است که این خبر 24 ساعت بعد ، توسط منبع انتشار مورد تکذیب قرار گرفته است.

شعار سال:خبرهای رسیده حاکی از این است که «علی نادری» مدیرعامل خبرگزاری ایرنا شد. پیش از این محمدرضا نوروزپور این سمت را عهده‌دار بود. نادری پیش از این و در دوره‌ی ریاست سیدابراهیم رییسی در قوه قضاییه مدیرکل روابط عمومی دستگاه قضایی بود.

گفتنی است پیشتر و در نیمه شهریور ماه گذشته محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی  کاوه اشتهاردی را به عنوان مدیرعامل  ایرنا منصوب کرده بود که به نظر می رسد با ابراهیم رئیسی شخصاً با این انتصاب مخالفت کرده است.

در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به علی نادری آمده است:
«نظر به شایستگی و تجربیات ارزشمند و شناخت از توانمندی‌ها و روحیه انقلابی و مکتبی جناب‌عالی در حوزه فرهنگ و رسانه و با عنایت به مصوبه مجمع عمومی سازمان، به موجب این حکم به سمت «مدیر عامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی» منصوب می‌شوید.
با عنایت به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم باشکوه تنفیذ ریاست محترم جمهوری در خصوص اهمیت و حساسیت جنگ تبلیغاتی دشمنان ملّت ایران، مأموریت­‌های زیر به جناب­عالی محول می­ شود:

۱ـ سازماندهی و بازآرایی قدرتمندانه جبهه بزرگ رسانه­‌ای دولت مردمی
۲ـ تقویت زیرساخت­‌های لازم برای مرجعیت خبری سازمان در کشور و منطقه

۳ـ بازسازی انقلابی ساختاری در جهت کارآمدی و اثربخشی حداکثری
۴ـ توسعه قدرت نرم جمهوری اسلامی در فضای بین­ المللی
۵ـ تقویت محتوایی و راهبردی سازمان خبرگزاری در برابر تبلیغات رسانه­‌ای دشمنان
۶ـ ارائه تصویر امیدآفرین و عزتمند از نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن سربلندمان ایران
۷ـ بهره­ گیری مستمر از ظرفیت­‌های قانونی شورای عالی خبرگزاری و اعضای فرهیخته آن در جهت افزایش سطح کمی و کیفی فعالیت­‌های سازمان
۸ـ توجه به آموزش و ارتقای منابع انسانی متناسب با اقتضائات جدید رسانه­‌ای

امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و بهره­ گیری از سرمایه انسانی ارزشمند سازمان در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، زیر سایه امام عصر (عج) و رهبری داهیانه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) موفق و مؤید باشید.»



تکذیبیه :  
پایگاه خبری دیده بان خبر ، 24 ساعت بعد از منتشر شدن خبر با ارایه توضیحاتی مراتب پوزش خود را اعلام داشته ونوشته است :  
ظهر دیروز خبری در سایت دیده بان ایران در خصوص مخالفت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با انتصاب کاوه اشتهاردی همکار و فعال رسانه ای در سمت مدیر عاملی ایرنا (خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران) منتشر شد. با توجه به استعلام این رسانه از منابع خبری در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ این گزارش، نقل قولی غیر دقیق و غیر صحیح در خصوص مخالفت رئیس جمهور با انتصاب ایشان بوده؛ بنابراین خبر مورد اشاره از خروجی پایگاه خبری حذف شده است.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال نیز به رسم رعایت چارچوب های حرفه ای ، اقدام به اضافه کردن توضیحات به خبر با هدف رفع سو استفاده های احتمالی نموده است. 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  دیده بان ایران ، تاریخ انتشار: 18 مهر 1400، کدخبر: 118164، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین