پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۳۵۲
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
دکتر محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ در حکمی مجید زین العابدین را به عنوان دستیار وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد.پیش از این محمود شالویی عهده دار این مسئولیت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.
شعار سال: به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به مجید زین العابدین آمده است: نظر به شایستگی، تعهد و تجربیات ارزشمند و رویکرد انقلابی و مجاهدانه جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «دستیار وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی» منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از کلیه ظرفیت­‌های موجود و با تعامل مناسب با حوزه‌های درون­ دستگاهی و برون­ سازمانی و مأموریت‌های ذیل، اعتلای جایگاه حوزه وزارتی فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد اهتمام و توجه قرار گیرد.

دکتر محمد مهدی اسماعیلی در این حکم، ارتباط مستمر و منظم با دفاتر مسئولین عالی‌رتبه، قوای سه گانه، نهاد‌های حاکمیتی و تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌های عمومی، دولتی و غیردولتی، ایجاد بستر و ارتباط مؤثر و متناسب تشکل‌های مردمی با وزارتخانه و رده‌های مختلف آن، هماهنگی با سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، تنظیم برنامه کمیسیون ها، کارگروه‌ها و نظارت بر رعایت تمامی ضوابط لازم برای تشکیل منظم شورا‌های وزارتخانه و نهاد‌های تابعه، تنظیم دقیق برنامه‌های مستمر و غیرمستمر اعم از دیدارها، ملاقات ها، مراسم داخلی و بیرونی و ارتباطات بین المللی، برنامه ریزی برای ارتباط هر چه بیش­تر با همکاران و کارکنان گرامی و تمامی رده‌ها و سازمان‌های وابسته و پیگیری مصوبات و دستورات ابلاغی به رده‌های مختلف مرکزی و استانی را از اهم انتظارت خود از دستیار وزیر و مدیر کل جدید حوزه وزارتی برشمرده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با تاکید بر همکاری تمام و کمال معاونان، رؤسای سازمان­‌ها و نهاد‌های وابسته و کارکنان این وزارتخانه با دستیار وزیر و مدیرکل جدید حوزه وزارتی، از تلاش­‌های صادقانه، عالمانه و همدلانه دکتر محمود شالویی در مدت یک­ سال گذشته، قدردانی کرده است.

گفتنی است، مجید زین العابدین دانش آموخته کارشناسی ارشد علوم سیاسی و روابط بین الملل است و از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی وی می‌توان به مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر عامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی، رئیس شبکه‌های یک، سه و پنج سیما، دبیر شورای اتاق فکر سینما در رسانه ملی، رئیس شورای سیاستگذاری ورزش صداوسیما، رئیس شورای اقتصاد رسانه ملی، دبیر ستاد رسانه‌ای مکتب شهید سلیمانی، دبیر بخش فیلم و سریال سومین و چهارمین جشنواره جام جم، عضو شورای عالی سیاستگذاری جشنواره‌های تلویزیونی جام جم، عضو شورای عالی سیاستگذاری جشنواره‌های مراکز استان‌های صداوسیما، قائم مقام ستاد رسانه‌ای رونق تولید در رسانه ملی و ... اشاره کرد.

یادآور می‌شود، پیش از این محمود شالویی عهده دار این مسئولیت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت هنرآنلاین، تاریخ انتشار:۲۱ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۷۶۵۹۵، www.honaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین