پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۳۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
​وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی محمدی را به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه وزارتی این وزارتخانه منصوب کرد.
شعار سال: در حکم سیدعباس صالحی خطاب به مهدی محمدی آمده است: «نظر به شایستگی، تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود، در زمینه هماهنگی امور مربوط به دفتر وزارتی، با همدلی، تعامل و همکاری موثر با معاونت ها، سازمان‌های تابعه، مدیران کل ستادی و استانی و موسسات وابسته، ابلاغ قوانین، مقررات و بخشنامه ها، پیگیری و دستورات و مصوبات و تهیه گزارش‌های لازم از فعالیت‌ها و نظارت بر انجام مکاتبات، اسناد و سوابق حوزه وزارتی موفق و موید باشید.»

آیین تکریم محمدمهدی احمدی مشاور پیشین وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و همچنین معارفه مهدی محمدی عصر امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

مهدی محمدی پیش از این با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عهده دار سمت دبیر هیات رسیدگی به امور مراکز و موسسات فرهنگی را عهده دار بود. وی همچنین به عنوان «رئیس ستاد برگزاری انتخابات اتحادیه کشوری موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت» نیز از وی وزیر فرهنگ منصوب شده بود.

محمدمهدی احمدی مشاور و مدیرکل سابق حوزه وزارتی این وزارتخانه نیز پیش از این مسوولیت مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر عهده داشت که جایگزین امین عارف نیا شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 5 آبان 1399، کد خبر: 986808،  www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
اميدواريم سوابق مديريتي ايشون در اين زمينه به كمكشون بياد و بتونه وزارت خونه رو از اين وضعيت نجات بده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین