پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۱۴۱
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
نماینده عضو جبهه پایداری خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اظهارات عجزگونه‌ای که به گوش می‌رسد زیبنده نمی‌باشد. آقای عزیزی خادم شما از خانواده متدینی هستید و این اظهارات زیبنده شما نیست.
شعار سال: احمد راستینه در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک هفته تربیت بدنی گفت: در فدراسیون فوتبال اقداماتی دارد روی می‌دهد که نیازمند بررسی است. اظهارات عجزگونه‌ای که به گوش می‌رسد زیبنده نمی‌باشد. آقای عزیزی خادم شما از خانواده متدینی هستید و این اظهارات زیبنده شما نیست.

بنا بر این گزارش به نظر می‌رسد اشاره این نماینده عضو جبهه پایداری به اظهارات اخیر رئیس فدراسیون فوتبال درباره نقش تحریم هاست که گفته بود: ما یک توپ نمی‌توانیم وارد کنیم و برای واردات توپ با صد مانع روبه‌رو هستیم. راهکاری ارائه کردیم که قرار بود شش هفت مغازه آل‌اشپورت در کشور باز و سهم فدراسیون هم مشخص شود. رئیس فدراسیون فوتبال کره جنوبی گفت من ۱۰ میلیون دلار از شرکت نایک پول می‌گیرم. مساحت کره جنوبی یک چهارم ایران است. همه نهاد‌ها شرایط فدراسیون را بررسی کنند و حاضرم برای فوتبال کشور، پشتِ درِ اتاق افراد مختلف بنشینم. همانطور که این کار را کرده‌ام.
 
در انتقاد به اظهارات عزیزی خادم ایشان ، یکی از کاربران مطالبی را مطرح کرده است که در کانال خبری598 منتشر شده است:
تعداد بازدید : 5

شما بکار خودت برس، توپ رو ول کن!

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از دیده بان ایران، تاریخ انتشار: ۲۹مهر ۱۴۰۰، کدخبر:۱۱۹۰۲۱ / didbaniran.ir
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال خبری598
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین