پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۲۷۲
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵
یک سازمان حقوق بشری، در آماری اعلام کرد طی ۲۴۰۰ روز تجاوز ائتلاف سعودی به یمن، بیش از ۱۳ هزار زن و کودک یمنی کشته و مجروح شدند.
شعار سال: سازمان «انتصاف» که در زمینه حقوق زنان و کودکان فعالیت دارد اعلام کرد که طی ۲۴۰۰ روز تجاوز رژیم سعودی به یمن، ۱۳ هزار و ۱۹۹ زن و کودک مجروح و کشته شدند.

 در این آمار آمده که طی این مدت، شش هزار و ۲۶۶ زن و کودک شهید شده که دو هزار و ۴۰۸ نفر آن‌ها زن و سه هزار و ۸۱۸ نفر آن‌ها کودک بودند.

همچنین در مدت ۲۴۰۰ روز تجاوز ائتلاف سعودی به یمن، ۶ هزار و ۹۷۹ زن و کودک مجروح شده که از این تعداد دو هزار و ۸۲۲ نفر زن و ۴ هزار و ۱۵۷ نفر کودک بوده‌اند.

از سوی دیگر، محاصره یمن توسط ائتلاف سعودی موجب کمبود شدید مشتقات نفتی در این کشور شده به گونه‌ای که نبود سوخت ۱۵۰۰ بیمارستان و مرکز بهداشتی در این کشور را با خطر بسته شدن مواجه کرده است و در پی آن، زندگی هزاران نفر با تهدید مرگ روبروست.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۴۰۰۰۸۰۱۰۰۰۰۲۴، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین