پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۶۳۴۸۵
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
عبدالناصر همتی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و رییس کل سابق بانک مرکزی در توییتی نوشت: اعلام شد که از شهریورماه هیچگونه استقراضی از بانک مرکزی نبوده است. خوب است بدانیم تامین کسری از طریق فشار به بانک‌ها وصندوق‌های آن‌ها نیز منجر به اضافه برداشت سنگین از بانک مرکزی می‌شود، که شده است. نتیجه، استقراض غیر مستقیم و بسط پایه پولی است.
شعار سال: عبدالناصر همتی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و رییس کل سابق بانک مرکزی در توییتی نوشت: اعلام شد که از شهریورماه هیچگونه استقراضی از بانک مرکزی نبوده است.

خوب است بدانیم تامین کسری از طریق فشار به بانک‌ها وصندوق‌های آن‌ها نیز منجر به اضافه برداشت سنگین از بانک مرکزی می‌شود، که شده است. نتیجه، استقراض غیر مستقیم و بسط پایه پولی است.

آمار‌های پولی پایان مهرماه مشخص می‌کند!
 
واکنش همتی به انتشار اخباری مبنی بر عدم اسقراض دولت از بانک مرکزی: استقراض غیرمستقیم انجام شده
پاسخ وزیر اقتصاد به شائبه فروش گسترده اوراق دولتی در بورس

خاندوزی: در شرایطی که کشور با کسری بودجه بی‌سابقه تحویل دولت سیزدهم شده بود، به لطف خدا در مهرماه مخارج دولت بدون هیچ انتشار ‎اوراق بدهی جدید تأمین شد.
 
 
واکنش همتی به انتشار اخباری مبنی بر عدم اسقراض دولت از بانک مرکزی: استقراض غیرمستقیم انجام شده
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین