پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۴۹۷
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
بعداز ۴۰ سال از عمر مبارک جمهوری اسلامی و ورود به گام دوم انقلاب، هنوز مدیران ارشدمان یاد نگرفته اند که هر حرفی را نمی‌شود ادعا نمود و زد. آیا دکتر سعید محمد می‌داند که چه می‌گوید؟ به چه روشی و با چه هزینه‌ای می‌خواهد کیش را الگوی فرهنگی کشور کند؟ اصلا تعریف ایشان از الگوی فرهنگی چیست و چقدر با مفاهیم ارزشی- دینی تطابق دارد؟ بهتر نیست یاد بگیریم که مستندتر و مرتبط‌تر حرف بزنیم؟
شعار سال: سعید محمد در بدو ورود به جزیره کیش اظهار داشت: توسعه جزیره کیش برمبنای گردشگری و فرهنگی طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب از جمله برنامه محوری این دبیرخانه در دولت جدید است و در این راستا، اما پذیرش سرمایه گذاران هستیم.

مشاور رییس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی برای حضور سه روزه در رویداد نمایشگاهی و همایشی آیفیکس ۲۰۲۱ به کیش سفر کرده است، وی سفر خود به این جزیره را با حضور در مزار شهدای گمنام و تجدید بیعت با شهدا و امام شهیدان آغاز کرد.

گشایش رویداد آیفیکس ۲۰۲۱ کیش (نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز و پتروشیمی مناطق آژاد و ویژه اقتصادی کشور)، حضور در غرفه‌ها و نشست با سرمایه گذاران شرکت کننده در این رویداد از برنامه‌های سفر وی است.

وی همچنین در در جریان سفر سه روزه خود به جزیره کیش با سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی، ائمه جمعه و فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کیش دیدار کرده و از طرح‌های نیمه تمام و واحد‌های صنعتی و تولیدی این جزیره بازدید می‌کند.
محمد ساعت ۲۰ امروز دوشنبه دوم آبان از طریق برنامه تلویزیونی بازتاب شبکه کیش به صورت مستقیم با مردم این جزیره گفتگو می‌کند.
وی پیش از این به مناطق آزاد تجاری اروند و انزلی سفر کرده بود و کیش سومین مقصد وی برای بازدید از مناطق آزاد تجاری جزیره است.
نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدید پذیر در مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی موسوم به رویداد آیفیکس ۲۰۲۱ کیش دوشنبه دوم تا چهارشنبه پنجم آبان سال جاری برگزار می‌شود.
منطقه آزاد کیش شامل جزایر کیش، هندورابی، فارور بزرگ و فارور کوچک است و سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان نماینده دولت ماموریت دارد این منطقه به محیطی امن، آرام و پاک، برترین مقصد گردشگری برای خانواده ها، قطب علمی آموزشی تحقیقاتی، الگوی توسعه پایدار با بهره گیری از فن آوری‌های نوین و مناسب‌ترین مکان برای سرمایه گذاری در منطقه خلیج فارس تبدیل شود.
ماموریت این سازمان بر اساس طرح جامع ۲۰ ساله مصوب ۱۳۷۲ آغاز شده و حضور سالانه حدود ۲ میلیون گردشگر داخلی و خارجی و سرمایه گذاران متعدد از نشانه‌های تحقق این طرح است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۵۱۷۳۴۸، www.irna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین