پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۶۳۶۲۹
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: ما در ایران تولید ورق استیل نداریم و وارداتی است، به دلیل گران شدن این ورق‌ها و هزینه حمل و نقل بعضی از شرکت‌های اجاق گاز تا ۱۰ درصد افزایش قیمت دادند.

شعار سال: اکبر پازوکی، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی، گفت: لوازم خانگی به دو بخش قبل از سال 96 و بعد از سال 96 تقسیم می‌شود؛ بعد از سال 96 از جهت کیفیت و هم در تنوع و تعداد کالا، رشد داشتیم، آماری که از انجمن ها و سازمان حمایت و وزارت صنعت، معدن و تجارت در دسترسی مردم قرار می گیرد نشان دهنده این است که ما افزایش تولید داشتیم.
 
وی ادامه داد: مولفه قیمت‌گذاری سازمان حمایت است. شرکت‌هایی که افزایش قیمت دارند باید مجوز از سازمان حمایت داشته باشند. برای سازمان حمایت فاکتور می‌برند و در صورتی که سازمان تامین کند می‌توانند این افزایش قیمت را رسانه‌ای کنند.
 
پازوکی تاکید کرد: همیشه این صحبت بوده که طی سال‌های 97 تا 1400 چرا لیست قیمت شرکت‌ها نباید در داخل سامانه 124، که سازمان حمایت آن را مصوب کرده، سه ستونه نیست؟ درب کارخانه و عمده فروشی، خرده فروشی و یا مصرف کننده. اگر این سامانه به روز بود امروز شما می‌توانستید در سامانه 124 بفهمید کدام شرکت افزایش قیمت داشته و پیگیری کنید.
 
او گفت: ما در ایران تولید ورق استیل نداریم و وارداتی است، به دلیل گران شدن این ورق‌ها و هزینه حمل و نقل بعضی از شرکت‌های اجاق گاز تا 10 درصد افزایش قیمت دادند.
 
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در خصوص خدمات پس از فروش گفت: وقتی که ما تولیدات‌مان بروز می شود اول کیفیت کالا، دوم از لحاظ دیزاین و شکل کالا و سوم از نظر موتور و لوازم برقی که روی آن بکار برده می شود، این‌ها را شرکت‌های داخلی بخاطر اینکه هزینه آن‌ها کمتر باشد از شرکت‌های خوب خرید می‌کنند تا میزان خرابی کمتر باشد.
 
او افزود: یک شرکت تولیدی که اسم و رسم پیدا می‌کند اگر بخواهد در بازار صادراتی دنیا رقابت کند، به هیچ عنوان کالای بدون کیفیت تولید نمی‌کند. خدمات پس از فروش هزینه‌های شرکت را بالا می‌برد. در حال حاضر حتی کالا را در منزل مشتری می‌برند و در صورت خرابی کالای جایگزین می‌گذارند و حتی یک کالای جدید به او می‌دهند و کارخانه موظف است برای حفظ مشتری این کار را انجام بدهد.
 
پازوکی در پایان گفت: ما بخاطر گرانی کالا و مواد اولیه‌ای که به دست تولید کننده گران می‌رسد و هزینه سرباری که برای تولید کننده ایجاد می شود، گرانی کالا داریم.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار:  5 آبان  1400، کدخبر:1251754 ، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین