پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۰۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
یک تحلیلگر سیاسی اصولگرا عنوان کرد: آقای رییسی را باید با خود آقای رییسی مقایسه کرد، او فردی است که واقعا آمادگی ایثارگری دارد.
شعار سال: «عباس سلیمی نمین»، در رابطه با اهمیت سفر‌های استانی اخیر رییس جمهور و حضور میدانی آیت الله رییسی برای حل مشکلات در مقایسه با روسای جمهور سابق ایران گفت: من فکر نمی‌کنم در تاریخ ایران یک بار دیگر رییس جمهوری، چون رییس اسبق دولت ظهور کند. رییس جمهوری که در همه مسائل بیشتر به فکر «خود کوتاه مدت اش» بود. اینکه الان مریض نشود و از آفات به دور بماند. ایشان رویه‌ای داشت که بعید است توسط رییس جمهور دیگری دنبال شود. حتی در زمان آقای هاشمی رفسنجانی نیز چنین رویه‌ای وجود نداشت و آیت الله هاشمی نیز خود را در سفر‌های استانی به سختی می‌انداخت و مرتب از این استان به آن استان و از این شهر به آن شهر می‌رفت و تحرکی به دولت خود و زیر مجموعه‌های اجرایی کشور می‌داد، اما آقای روحانی کاملا استثنا است و نباید او را با هیچ رییس جمهوری مقایسه کرد.

او تاکید کرد: آقای رییسی را باید با خود آقای رییسی مقایسه کرد، او فردی است که واقعا آمادگی ایثارگری دارد و خود را به مخاطره می‌اندازد وقتی وارد پمپ بنزین می‌شود و خود را به مخاطره می‌اندازد در آن مکان ممکن است هر اتفاقی بیافتد و مشکلاتی ایجاد شود، ولی ایشان برای اینکه آرامش خاطری در جامعه ایجاد کند و جامعه را از نگرانی دربیاورد از خود هزینه می‌کند. این فردی است که آمادگی ایثار و فداکاری دارد و روحانی هم فردی بود که حاضر نیست ذره‌ای فداکاری کند او بخاطر امکان ابتلا و مخاطره کرونا حتی با وزرایش جلسه نمی‌گذاشت. این مورد در تاریخ امور اجرایی کشور استثنا است.

سلیمی نمین اضافه کرد: آقای روحانی به هیچ وجه به دنبال فداکاری کردن نبود و رییس جمهوری کاملا تشریفاتی بود.

او ادامه داد: باید در امور اجرایی استاندارد شخصیتی مثل آقای رییسی را به ثبت برسانیم و مقایسه نکنیم. رییس جمهور در شرایطی که دشمن برای کشور و برای مردم ایجاد سختی می‌کند باید آمادگی پذیرش کافی را داشته باشند و فداکاری کنند تا سختی‌های مردم برطرف شود اگر مجریان این طور عمل کنند دشمن نمی‌تواند از این به بعد مردم را دچار مشکل کند همانطور که دیدیم مساله بنزین به طور منطقی برطرف شد و نتوانست مشکلاتی برای کشور ایجاد کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت الف، تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۰۰۰۸۰۹۰۸۵، www.alef.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
0
0
بهترین مورد همینه که هر کس رو با خودش باید سنجید نه شخص دیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
0
0
چطور میشه مشکلات بنزین بصورت منطقی حل بشه در حالیکه باید بنزین ۳۰۰۰ تومنی زد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین