پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۵۱۲
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
ازدحام جمعیت مقابل هتل محل اقامت تیم استقلال در شیراز، ورود بازیکنان و کادرفنی این تیم را به هتل با مشکل مواجه کرد. در یکی از ویدئو‌های منتشر شده، یکی از مدیران هتل در این شلوغی به یکی از کارمندان خود سیلی می‌زند.
شعار سال: رئیس کانون هماهنگی شورا‌های اسلامی کار استان فارس گفت: شکوائیه‌ای علیه فردی که به صورت کارگر یک هتل سیلی زده به دادستانی شیراز ارسال می‌شود و باید عین همین رفتار در انظار عمومی با وی صورت گیرد، چون به جایگاه کارگران بی حرمتی شده است.

کلیپی کوتاه از سیلی زدن به صورت یکی از کارگران یک هتل شیراز در حین انتقال بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران در میان ازدحام طرفداران این تیم به ساختمان این هتل در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که واکنش منفی کاربران را در پی داشته است.

تیم استقلال تهران شامگاه پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ برای بازی با تیم فجر سپاسی وارد شیراز شد.

در کلیپ منتشر شده از سیلی زدن به صورت کارگر هتل عنوان شده که فرد سیلی زننده مدیر این هتل بوده است.

تعداد بازدید : 17

واکنش فعال کارگری به سیلی خوردن یک کارگر: باید عین همین رفتار با فرد خاطی در انظار عمومی صورت گیرد

رئیس کانون هماهنگی شورا‌های اسلامی کار استان فارس افزود: تاکنون بار‌ها گزارش‌هایی مبنی بر فحاشی مدیر این هتل در شیراز به کارکنان و کارگران این مجموعه رسیده، اما به دلیل اینکه هیچ شاکی خصوصی وجود نداشت و هیچ یک از این کارگرانی که در این مجموعه مورد فحاشی قرار گرفته بودند به دلیل ترس از اخراج شدن شکایت نکردند موضوع قابل پیگیری نبود.

مهرزاد مویدی افزود: در مورد این موضوع اخیر و سیلی مدیر هتل مذکور در حین انتقال بازیکنان تیم استقلال به این هتل به صورت یکی از کارکنان این مجموعه شرایط به گونه‌ای دیگر است و حتی اگر آن کارگر سیلی خورده به دلیل ترس از اخراج شدن شکایتی نکند شورا‌های اسلامی کار استان فارس در راستای هتک حرمت جایگاه رفیع قشر کارگران از این مدیر خاطی به دادستانی شیراز شکایت خواهد کرد.

وی ادامه داد: این رفتار بی حرمتی به جایگاه کارگران زحمتکش است و باید عین همین رفتار با فرد خاطی در انظار عمومی صورت گیرد، ضمنا این فرد باید بصورت رسمی از این کارگر عذرخواهی کرده و از این کارگر دلجویی شود.

وی با بیان اینکه این رفتار به جایگاه رفیع کارگری خدشه وارد کرده، اضافه کرد: قطعا شکوائیه‌ای علیه این فرد به دادستانی شیراز ارجاع خواهد شد.

رئیس کانون هماهنگی شورا‌های اسلامی کار استان فارس توضیح داد: براساس قانون هیچ کارفرمایی حق چنین برخوردی را با کارگران ندارد.

وی عنوان کرد: به هیچ عنوان شایسته نیست که به کارگرانی که با غیرت برای کسب رزق حلال تلاش می‌کنند بی حرمتی صورت گیرد و در متون اسلامی ما نیز آمده که پیامبر اکرم اسلام (ص) بر دستان همین قشر بوسه زده است.

دادستانی: ماجرای سیلی به یک کارگر در شیراز را در صورت طرح شکایت به جد دنبال می‌کنیم

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس در واکنش به ماجرای سیلی به یک کارگر در هتلی در شیراز شب قبل از بازی فوتبال دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و استقلال، گفت: در صورت طرح شکایت توسط ذینفع، به جد موضوع را پیگیری می‌کنیم.

شب گذشته در جریان ورود بازیکنان تیم استقلال به هتل محل استقرارشان در شیراز، نیروی خدماتی یکی از هتل‌ها از سوی فردی سیلی خورد که این موضوع در قالب یک فیلم در فضای مجازی منتشر و به مدیر آن مجموعه منتسب شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس در این خصوص اظهار کرد: در صورت طرح شکایت و پیگیری از سوی ذینفع و متولیان در چارچوب قانون با این فرد متخلف بدون گذشت برخورد جدی و قاطع خواهد شد.

سیدمصطفی بحرینی تاکید کرد: با توجه به قابلیت گذشت داشتن موضوع، رسیدگی و تعقیب مستلزم طرح شکایت توسط ذینفع است.

او تاکید کرد که اگر رئیس کانون هماهنگی شورا‌های کار استان فارس پیگیر این موضوع شوند دادستانی نیز به جد پیگیر این موضوع خواهند بود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی پارسینه، تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰، کد خبر:۷۳۹۰۴۹، www.parsine.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین