پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۶۸۹
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴
محمد اطهری (خواهرزاده حسن روحانی) که پیش از این، رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بود، بالأخره رفت.

  شعار سال:در حکمی از سوی نوید دانابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، «محمدعلی طاهری» به‌عنوان سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان منصوب شد.
 
در این حکم آمده است: نظر به تعهد، تخصص و شایستگی جنابعالی، به‌موجب این ابلاغ و با توجه به ساختار جدید تشکیلاتی با حفظ سمت و پست سازمانی به‌عنوان سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه منصوب می‌شوید. امید است با همکاری معاونین محترم دانشگاه و رؤسای محترم شبکه‌ها در اجرای وظایف مربوطه در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه کوشا باشید.
 
پیش از این، محمد اطهری (خواهرزاده حسن روحانی) از زمان دولت تدبیر و امید، رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بود که انتقادات متعددی از عملکرد مدیریتی وی در فضای مجازی منتشر شده بود.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس  ، تاریخ انتشار:  17 آبان  1400، کدخبر: 14000817000236، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین