پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۰۵۴
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
استاندار یزد اعلام کرد: حدود ۴۰۰ روستای یزد هم‌اکنون با تانکر سیار آبرسانی می‌شود و میزان تاب‌آوری و اتکای استان به ذخایر آب شرب کمتر از ۲۴ ساعت است.
شعار سال: مهران فاطمی روز پنجشنبه در نشستی با جمعی از اعضای تشکل‌های دانشجویی استان افزود: تاکنون بار‌ها به خط انتقال آب به یزد تعرض شد و در این راستا شورای امنیت‌ملی تشکیل جلسه داد و تدابیری برای تکرار نشدن این موضوع اتخاذ شد.

او به اهمیت مدیریت آب موجود در استان اشاره کرد و ادامه داد: انتقال آب از دریای عمان ۲۵۰ میلیون متر مکعب است که به ۸۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری نیاز دارد و این رقم در مقایسه با کل بودجه عمرانی استان که شامل ۶۰۰ میلیارد تومان است که پس از تخصیص به ۲۰۰ میلیارد تومان می‌رسد رقم بسیار زیادی است.

استاندار یزد به نقش و اهمیت حضور فعال دانشجویان در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: استادان و دانشجویان باید دیدگاه‌های خود را به صورت آزاد بیان کنند و کار سیاسی در دانشگاه به عنوان یک ارزش شناخته شود و در این خصوص فعالیت کنند.

او در ادامه با اشاره به جایگاه بانوان در جامعه اسلامی یادآور شد: موضوع بانوان بیشتر در تبلیغات انتخاباتی مطرح می‌شود، ولی حضور اجتماعی آنان در حد مطلوب و تراز جامعه زنان مومن و انقلابی نیست و باید بیش از گذشته به آن عنایت شود.

فاطمی با اشاره به اینکه فضای تفریحی و ورزشی در یزد هم برای اقشار مختلف بسیار کم است، تصربح کرد: در بحث عفاف و حجاب و دوچرخه‌سواری بانوان باید کار اقناعی و فرهنگی انجام داد چرا که با تحکم، دستور و برخورد انتظامی نمی‌توان به این هدف دست یافت.

او همچنین ۱۳ آبان‌ماه جاری گفته بود: یزدی‌ها در طول تاریخ بر سختی‌های مختلف طبیعت غلبه کردند، اما تامین آب خارج از اراده آنان است و تنها توقع شهروندان از دولت برای حفظ بقای این استان بیابانی تنها تامین آب است.

استاندار یزد در نشست شورای اداری یزد که با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس‌جمهوری برگزار شد افزود: حدود ۴۰۰ روستای یزد هم‌اکنون با تانکر سیار آبرسانی می‌شود و میزان تاب‌آوری و اتکای استان به ذخایر آب شرب کمتر از ۲۴ ساعت است و در صورت قطع جریان آب شرب انتقالی به هر دلیلی، حیات شهروندان با مخاطره جدی مواجه می‌شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری شفقنا، تاریخ انتشار:۲۰ آبان۱۴۰۰، کد خبر: www.fa.shafaqna.com، ۱۲۶۰۴۶۴
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین