پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۰۵۹
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
از دولت آقای روحانی و بشکلی همه گیر، برخی از مدیران یادگرفته اند که احساس سایه امن زیر لوای پست مدیریتی نموده و خود را پاسخگو ندانند. نقیصه‌ای که منجر به انواع فساد‌های ریز و درشت عامدانه و من غیرالعمد شده است. رحیم پور ازغدی با ارتباط بخشی بین بحث امر به معروف و نهی از منکر به نظارت رسانه‌ها و مردم بر فعالیت مدیران بیان می‌دارد که، امر به معروف و نهی از منکر و سوال از مسئولین، نه تنها حق مسلّمِ همه روزنامه‌نگار‌ها و رسانه‌ای‌ها بلکه حق مسلّمِ تمام مردم است؛ اصلا مسئول غیر پاسخگو، مسئول حکومت اسلامی نیست.
شعار سال: رحیم‌پور ازغدی:
بعضی‌ها می‌گویند نهی از منکرِ مفهومی، خوب است، اما مصداقی، خوب نیست! آن‌که دیگر نهی از منکر نیست! همین‌که روی هوا بگویی مردم منکر نکنید! حرف‌های زشت نزنید! مگر اسم این، نهی از منکر است؟!

 امر به معروف و نهی از منکر و سوال از مسئولین، نه تنها حق مسلّمِ همه روزنامه‌نگار‌ها و رسانه‌ای‌ها بلکه حق مسلّمِ تمام مردم است؛ اصلا مسئول غیر پاسخگو، مسئول حکومت اسلامی نیست.
 
تعداد بازدید : 8
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال مستضعفین تی وی 
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین