پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۲۹۱
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳
بنابر اعلام دبیرخانه پانزدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان جنوبی آثار راه‌یافته به مرحله نهایی این جشنواره به دلیل محدودیت‌های کرونایی با حضور داوران و بدون تماشاگر اجرا می‌شود و از طریق فضای مجازی قابل دریافت است.

شعار سال:دبیرخانه پانزدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان جنوبی روز دوشنبه برنامه اجرای نمایش‌های راه‌یافته به مرحله پایانی این جشنواره به میزبانی شهرستان قاینات را اعلام کرد.
 
مدیر اجرایی این جشنواره گفت: طبق برنامه ساعت ۱۰ روز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه، پانزدهمین جشنواره تئاتر استان با حضور علی عابدی، نادر برهانی مرند و اتابک نادری داوران جشنواره و با اجرای نمایش "اگزیستنس" به کارگردانی مرتضی برومند در تماشاخانه آفتاب قاین آغاز می‌شود.
 
عباس میرزنگویی با اعلام اینکه ساعت ۱۲ همان روز کمدی "استشمامات" به کارگردانی صابر رنجبر و رسول رنجبر در تماشاخانه آفتاب قاین اجرا می‌شود افزود: عصر چهارشنبه نیز نمایش "جام حذفی" کار گروهی از شهرستان طبس در سالن گلبانگ بیرجند و "پاپاراتزی" به کارگردانی میثم صدرا از شهرستان بیرجند در محل پلاتو دکتر کامیابی مسک شهرستان بیرجند به روی صحنه خواهند رفت.
 
وی بیان کرد: صبح پنجشنبه ۲۷ آبان نیز نمایش "تو را نشان دادم انگشتم از هوش رفت" به کارگردانی زهرا صرافیان در سالن نمایش مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد قاین و "دختر نارچین" به کارگردانی مهدی سالمی در تماشاخانه آفتاب قاین با حضور هیات داوران پانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی اجرا خواهد شد.
 
مدیر اجرایی پانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی گفت: به دلیل محدودیت‌های ناشی از کرونا، هر تئاتر در سالن تعیین شده و با حضور داوران و بدون تماشاگر اجرا می‌شود.
 
وی افزود: اعضای سایر گروه‌های حاضر در جشنواره همچنین عموم علاقه‌مندان می‌توانند اجرای زنده هر نمایش را در ساعت تعیین شده از طریق صفحه قاین تئاتر به نشانی instagram.com/qaen.theater تماشا کنند.
 
علی عابدی، نادر برهانی مرند و اتابک نادری، داوران پانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی هستند.
 
با نظر هیات انتخاب ۶ اثر از مجموع هشت اثر ارسال‌شده به دبیرخانه جشنواره، به مرحله پایانی راه یافتند که این آثار ۲۶ و ۲۷ آبان ماه اجرا خواهند شد.
 
مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی قرار است روز پنجشنبه هفته جاری در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد قاین برگزار شود.
 


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری پرسون  ، تاریخ انتشار: 24  آبان1400، کدخبر: ،www.purson.ir،371052

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین