پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۱۷۱
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹
مدیر حوزه علمیه تهران در نامه‌ای به مدیران مدارس علمیه استان اعلام کرد که کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود.

شعار سال:حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق، در نامه ای به مدیران مدارس علمیه استان تهران با تبریک هفته مبارک بسیج و تشکر از زحمات جهادی مدیران و طلاب در دوران سخت شیوع کرونا آورده است: با توجه به انجام واکسیناسیون توسط اکثر مدیران، اساتید و طلاب و فراهم شدن شرایط برگزاری کلاسها به صورت حضوری و ضرورت جلوگیری از لطمات جبران‌ناپذیر فعالیت‌های حوزوی غیرحضوری و بعد از تجربه موفق برگزاری کلاسها در برخی مدارس علمیه استان در ماه گذشته و بر اساس مصوبه شورای حوزه علمیه استان تهران از روز شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ کلیه کلاسهای درس حوزه استان به صورت حضوری و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.
 
لذا لازم است مدیران ضمن فراهم نمودن شرایط برگزاری کامل فعالیت ها به صورت حضوری و با توجه به نکات ذیل اقدامات لازم را مبذول فرمایند.
 
۱- رعایت کامل آیین نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک همچنان الزامی است و مدیران محترم مسئول نظارت بر این امر مهم می باشند.
 
۲- فقط عزیزانی که به انجام واکسیناسیون اقدام نموده اند می توانند در مدرسه و کلاس های درس حاضر شوند.
 
۳- اگر چنانچه برخی از عزیزان هنوز فرصت تزریق واکسن را پیدا ننموده اند از امروز ۱۵ روز فرصت دارند که به انجام واکسیناسیون اقدام نمایند و در این مدت با نظارت معاونین آموزش ضمن استفاده از فایل کلاس‌ها و ارائه تقریرات درس ها را ادامه دهند و بعد از گذشت ۱۵ روز چنانچه اقدام به تزریق واکسن ننمایند حق شرکت در کلاس را نخواهند داشت و نسبت به غیبت یا مرخصی تحصیلی آنها تصمیم گیری خواهد شد.
 
۴- در صورت نیاز به اعزام تیم تزریق واکسن به مدارسی که تعداد معتنابهی واکسن نزده دارند، ظرف مدت ۵ روز به مسئول امور طلاب استان اطلاع داده شود.
 
۵- در موارد خاص نسبت به افرادی که دچار بیماری شده یا بیماری‌های زمینه‌ای دارند با پیشنهاد و تایید مدیران محترم و تایید معاونت آموزش استان شرکت مجازی در کلاسها و ارائه تقریرات مانعی ندارد.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری شفقنا  ، تاریخ انتشار:4  آذر 1400، کدخبر: ، www.fa.shafaqna.com،1268360

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین