پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۶۵۵
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری روز شنبه ششم آذرماه ۱۴۰۰ به دعوت دکتر خیاطیان میزبان روسای سابق این مرکز بود.
شعار سال: به دعوت دکتر خیاطیان، مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری روز شنبه ششم آذرماه میزبان روسای سابق این مرکز بود.

در این نشست روسای سابق مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری درباره تجارب خود در مدیریت مرکز سخن گفتند و در خصوص چالش‌ها و مسائل پیش‌روی کشور و کمکی که این مرکز می‌تواند به دولت و شخص رئیس‌جمهور کند به گفتگو پرداختند.

دکتر خیاطیان رئیس مرکز درباره این نشست گفت: تجارب مدیریتی جزء سرمایه‌های نظام حکمرانی کشور است و اساسا پیمودن راه پیشرفت و بالندگی کشور جز با انباشت تجربه همه افرادی که سابقه مدیریت کلان دارند، ممکن نیست.

وی در ادامه تاکید کرد: استفاده از تجارب گذشته و گفتگو با روسایی که خود چالش‌ها و سختی‌های مسیر را تجربه کرده‌اند، می‌تواند یاری‌دهنده مرکز برای پیمودن مسیر و پیشبرد برنامه‌ها و ماموریت‌ها باشد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، تاریخ انتشار:۷ آذر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۳۶۰۳۲، css.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین