پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۸۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
رئیس جمهور در دیدار با جمعی از معلولان، تاکید بر سهولت در تهیه لوازم آموزشی برای نابینایان و تجهیزات توانبخشی برای توانخواهان با تاکید بر تولید داخل داشتند. همچنین رئیس جمهور تاکید بر اجرای قوانین مربوط به اشتغال معلولان در دستگاه‌های دولتی و نهاد‌های وابسته به دولت نمودند.
شعار سال: رئیس جمهور با جمعی از منتخبان، پیشرو‌ها و نخبگان معلول کشور در حوزه‌های مختلف علمی و ورزشی و همچنین نمایندگان تشکل‌ها و انجمن‌های معلولان دیدار و گفتگو کرد (عبدالملکی وزیر تعاون و کار و قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور هم در دیدار حضور داشتند). در این دیدار که در عصر جمعه به مناسبت روز جهانی معلولان برگزار شد، رئیسی خاطرنشان کرد که شما مبتلا به یک معلولیت جسمی هستید و ما هم وظیفه داریم مشکلات شما را برطرف کنیم و هر دو با توجه به این موارد، مورد امتحان و آزمون الهی قرار می‌گیریم لذا از این جهت بین ما تفاوتی وجود ندارد.
گشایش در تهیه لوازم توانبخشی معلولان

در ابتدا جلسه ۵ نفر از معلولان به نمایندگی از سایر معلولان مشکلات و درخواست‌های خود را به ویژه در حوزه اشتغال، بیمه و مشارکت‌های اجتماعی با رئیس جمهور مطرح کردند و سپس رئیس جمهور در خصوص سهولت در تهیه لوازم آموزشی برای نابینایان، تجهیزات توانبخشی برای توانخواهان با تاکید بر تولید داخل و بحث اجرای کامل قوانین اشتغال معلولان، قول پیگیری دادند.
تعداد بازدید : 2
رئیسی همچنین بر اجرای قانون در زمینه استفاده معلولان از وسایل حمل و نقل (قطار و هواپیما) که به صورت تخفیف در نظر گرفته شده، تاکید کرد و خواستار فعال شدن صندوق حمایت از فرصت‌های شغلی معلولان شد. مناسب‌سازی اماکن شهری و اداری برای تردد آسان معلولین از دیگر تاکیدات رئیس جمهور بود و در ایت خصوص گفت: باید مسئولین شهری اینگونه موارد را مورد توجه جدی خود قرار بدهند.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
0
0
دستور رئیس جمهور رو زودتر اجرایی کنین لطفا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین