پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۱۰۵
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴
از سال‌ها پیش حضور دلالان در چرخه تولید تا مصرف محصولات کشاورزی اختلالاتی چند نظیر افزایش چند برابری قیمت را سبب شده بود. از سال‌ها پیش قرار بود که با مشارکت سازمان مرکزی تعاون روستایی و حضور تعاونی ها، این چرخه تا حدی شکسته شود و عرضه محصولات کشاورزی با قیمت پائین‌تر تحقق پیدا کند. متاسفانه شهروندان بغیر از چند حرکت کوتاه مدت، کم تاثیر بعضا نمایشی، هیچ اقدام موثری را در این خصوص مشاهده نکردند. بر این قاعده و با توجه به بازدید وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی از میدان میوه و تره بار جلال آل احمد شهرداری تهران، این سوال پیش می‌آید که باید شاهد حضور نمایشی دیگر باشیم یا انتظار تحولی در چرخه عرضه میوه و تره بار را داشته باشیم؟
شعار سال : سید جواد ساداتی‌نژاد صبح دیروز از میدان میوه وتره بار جلال آل احمد بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه توزیع اقلام تنظیم بازار، انواع میوه و تره بار و سایر محصولات قرار گرفت و با تعدادی از شهروندان حاضر در این میدان گفتگو کرد.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ در این بازدید که سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران وزیر جهاد کشاورزی را همراهی می‌کرد، در مورد انواع خدمات ارائه شده در میادین میوه و تره بار و شیوه خدمات‌رسانی در این مراکز خدماتی، توضیحات لازم ارائه شد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۱۵ آذر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۶۶۰۱۶، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین