پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۳۷۰
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
نشانه شناسی، تاویل بیان و مفهوم یابی صحبت‌های احمدی نژاد در خصوص دو هزار نفر جهت دهنده، می‌تواند تاکید کننده بر دو موضوع هدایت کنندگان پشت پرده جهانی (تئوری توطئه فرقه جهانی) و هسته سخت داخلی (هسته ترکیبی از سه بخش نظامی، امنیتی و قضایی) باشد. احمدی نژاد، آن‌ها را عموما انسان‌های متمایل به حاکمیت ورزی توصیف کرده است. ترکیبی از خیر و شر که بدلیل عدم مشارکت دادن مردم، افعال شان بصورت استعمار و استثمار، خود را نشان می‌دهد. افکار عمومی بشدت متمایل به دانستن بیشتر موضوع و شفاف سازی در این خصوص است.
شعار سال: محمود احمدی‌نژاد همزمان با روز دانشجو بار دیگری بهانه برای سخنرانی پیدا کرده و گفته: چگونه می‌شود ۸ میلیارد کنار بروند و صحنه را دست چندهزار نفر بدهند و تصمیم بهتری گرفته شود؟ به هر میزان که انسان‌ها از حوزه تصمیمات سرنوشت ساز کنار زده می‌شوند، به همان نسبت محیط اجتماعی و شرایط زندگی سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. ظلم و فساد و فاصله طبقاتی و فقر بیشتر می‌شود. شیطان می‌گوید چه کاری است؟ خودت را راحت کن، بسپار و برو! آقا سپردیم و رفتیم، بدبخت شدیم! تمام سختی‌ها از همین سپردن‌ها ایجاد شده است! از آن طرف، نیاز به امنیت پیدا شد، یک عده گفتند ما برقرار می‌کنیم. ما هم گفتیم باشد، ما می‌سپاریم، شما امنیت را برقرار کنید.

تعداد بازدید : 20

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی خبر ۲۴
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین