پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۸۵۱۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
به روایت یکی از دانشجویان، دانشگاه امیرکبیر در اقدامی عجیب اعلام کرده علت لغو برنامه سخنرانی معاون زنان رییس‌جمهور در این دانشگاه، عدم توانمندی در تأمین امنیت جانی او بوده است!

شعار سال: عموما شنیده بودیم که ممکن است در برخی از موارد نظیر خاص بودن مقام میهمان و مدعو ، برخورد جناحی و حزبی و حضور گروه های فشار، یا گندکاری های وحشتناک یک مجرم، ممکن است برخوردهایی با افراد میهمان صورت گرفته و تعرضاتی انجام شود. اما هرچه فکر می کنیم، جنس انسیه خزعلی، هیچ کدام از این سه مورد نیست. نه مقام خاصی است ، نه برخورد جناحی در خصوص وی محتمل است و نه گندکاری خاصی دارد( اصلا بنده خدا، عملکرد خاصی ندارد. البته برخلاف ادعای خودشان که مدعی پیشبرد کار به اندازه چند سال در عرض یک سال هستند). 

لغو سخنرانی انسیه خزعلی بدلیل عدم توانمندی در تأمین امنیت جانی

علاوه بر این موارد، نشنیده بودیم که در دانشگاه ، مدعو خاصی برای سخنرانی، امنیت جانی نداشته باشد. حد اعلا برخورد دانشگاهی هو کردن و برهم زدن نظم جلسه و یا تحریم حضور در جلسه بوده است. 

تعداد بازدید : 28

حال خبر می رسد که دانشگاه امیرکبیر در اقدامی عجیب اعلام کرده علت لغو برنامه سخنرانی معاون زنان رییس‌جمهور در این دانشگاه، عدم توانمندی در تأمین امنیت جانی او بوده است! خوش بحال خانم انسیه خزعلی ؟!

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
0
0
با حال بود بخدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
0
0
مثلا انجمن اسلامی افشاگری کرده؟ رئیس دانشگاه نمی خواد جو دانشگاش متشنج بشه، باید کی رو ببینه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین