پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۸۳۸۹۷
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
به دنبال اعتراضات دانشجویی چند روز اخیر در دانشگاه ها و تجربه قائله دانشگاه شریف، اعتراضات و تحصن دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در محوطه دانشگاه به شکل کنترل شده و با درایت رئیس دانشگاه، و تاکید بر جلوگیری از ورورد افراد متفرقه به داخل دانشگاه، هدایت شد. همین رویه نشان داد که دانشجویان اگر فرصت بیان مطالبات خود را داشته و مسئولین را حامی خود بدانند، هیچ اعتراضی تبدیل به ناآرامی و اغتشاش نخواهد شد. پایگاه تحلیلی خبری شعار سال نیز به نوبه خود از این اقدام هوشمندانه و مدبرانه اساتید و رئیس دانشگاه امیرکبیر قدردانی می کند.

شعار سال: تجربه تلخ دانشگاه صنعتی شریف، علامت راهنمائی شد برای جلوگیری از تکرار آن تجربه در دانشگاه امیرکبیر. دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در محوطه دانشگاه تحصن کردند و اساتید به دور آن‌ها حلقه زدند. رئیس دانشگاه هم برای جلوگیری از ورود لباس شخصی‌ها به دانشگاه، ابتکار خوبی به خرج داد. وی ضمن حمایت از دانشجویان گفت کسی حق ندارد وارد دانشگاه شود. دانشجویان نیز از رئیس دانشگاه تشکر کردند.

تدبیر در هدایت اعتراضات در دانتشگاه امیرکبیر و ممانعت از تکرار اهمال های رخ داده در دانشگاه شریف
جو دانشگاه امیرکبیر بحدی آرام گزارش شده که امروز شاهد بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و وزیر صنعت ، معدن و تجارت از نمایشگاه پیشرفت‌های طراحی هواپیما جت مسافری ۷۲ نفره می باشیم. 

تدبیر در هدایت اعتراضات در دانتشگاه امیرکبیر و ممانعت از تکرار اهمال های رخ داده در دانشگاه شریف

دکتر سید حسن قدسی پور در مراسم بازدید دکتر فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر دهقانی معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، امیر دکتر خواجه فرد مدیر عامل سازمان صنایع هوایی، دکتر منوچهر منطقی معاون حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت از این پروژه با بیان اینکه خوشبختانه دانشگاه صنعتی امیرکبیر از دیرباز در اجرا و عمل پیشتاز بوده و اقدامات مهمی در راستای پیشرفت کشور به سرانجام رسانده است، گفت: قبل از انقلاب بنیان ماشین سازی اراک و تبریز توسط اساتید دانشگاه صنعتی امیرکبیر نهاده شده است.
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین