پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۷۰۵
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس از مصوبه این کمیسیون برای تعیین مجازات درجه ۶ جزای نقدی و حبس برای واردکنندگان اتباع غیرمجاز بیگانه به کشور خبر داد.

شعار سال:سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز ادامه رسیدگی به لایحه مبارزه با قاچاق انسان و اعضای بدن در دستورکار اعضای کمیسیون قرار داشت و موادی از آن به تصویب رسید.
 
وی افزود: در این جلسه اعضای کمیسیون مصوب کردن  تا برای کسانی که اقدام به وارد کردن اتباع بیگانه به صورت غیرمجاز به کشور می‌کنند، مجازات درجه 6 حبس و جزای نقدی در نظر گرفته شود.
 
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: همچنین اعضای کمیسیون مصوب کردند تا اتباع بیگانه‌ای که به صورت غیرمجاز وارد کشور می‌شوند در مرحله اول با حکم دادگاه از کشور خارج شوند.
 
دلخوش خاطرنشان کرد: همچنین اعضای کمیسیون مصوب کردند تا اتباع بیگانه‌ای که برای کار و به صورت غیرمجاز وارد کشور می‌شوند در مرحله اول مجازات درجه 7 حبس و جزای نقدی برای آنها در نظر گرفته شود و در مرحله دوم ضمن اعمال این مجازات وسائل کار آنها نیز ضبط شود.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار:  21 آذر  1400، کدخبر:14000921000745 ، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین