پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۲۳۷
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹
مدیر تعاون روستایی خوزستان با توجه به ظرفیت‌های عمده تعاون روستایی استان در خرید و صادرات محصولات کشاورزی بر راه‌اندازی و احداث انبار و سردخانه محصولات کشاورزی، غذایی و پروتئینی در صفر مرزی تاکید کرد.

  شعار سال:محمدامین معین راد به همراه روح اله خادمی، قائم مقام تعاون روستایی خوزستان با حضور در بازارچه مرزی چذابه از ظرفیت، پتانسیل‌ها و نوع سرمایه‌گذاری در این مرز دیدن و برنامه‌ریزی‌های مناسب را به عمل آوردند.
 
به گزارش ایسنا به نقل از تعاون روستایی خوزستان، وی با توجه به ظرفیت‌های عمده تعاون روستایی استان در خرید و صادرات محصولات کشاورزی تاکید ویژه‌ای بر راه‌اندازی و احداث انبار و سردخانه محصولات کشاورزی، غذایی و پروتئینی در صفر مرزی داشت.
 
معین راد گفت: ظرفیت بازارچه چذابه و وجود بازار بکری مثل عراق و نیازمندی‌هایی که این کشور به مواد غذایی و محصولات کشاورزی دارد، می‌تواند پای سرمایه‌گذاران فراوانی را برای احداث و ایجاد انبار و سردخانه به بازارچه مرزی چذابه باز کند و امیدواریم بتوانیم شاهد اتفاقات مناسب و ارزآوری خوبی به کشور باشیم که بدون شک اتفاق فوق می‌تواند باعث ایجاد اشتغالزایی مناسبی شود.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری اگروفودنیوز ، تاریخ انتشار:28  آذر 1400، کدخبر: 75524، www.agrofoodnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین