پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۵۲۵
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
واقعا وقتی می‌گوییم که کشور منابع دارد و در مدیریت منابع مشکل وجود دارد، کمتر گوش شنوایی بدین حرف توجه می‌کند. دنیا در بحث مدیریت فناوری، R&D محوری را بعد از گرایش به نسل چهارم مراکز تحقیق و توسعه پشت سر گذاشته، اینجا مدیرعامل مخابرات از همراه اول، بابت راه اندازی مرکز تحقیق و توسعه تقدیر می‌کند! شائبه‌های درست تا نادرست پول پاشی برای انتشار گسترده خبر هم فرض می‌کنیم دروغ است.
شعار سال: مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در نخستین روز از برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل‌های نوآورانه (۲۰۲۱ Iran Telecom) با حضور در سالن ۸-۹ محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی تهران و بازدید از غرفه همراه اول، اقدام اپراتور اول تلفن همراه در زمینه راه اندازی مرکز تحقیق و توسعه را قابل تقدیر دانست.

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول به منظور تحقیق، توسعه، نوآوری و حمایت از فناوری‌های نوین و بومی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد نیاز گروه همراه اول و با هدف خودکفایی و استقلال فنی و تخصصی تاسیس شده که توانسته طی یک سال و نیم از فعالیت خود، قرارداد بومی سازی و تولید داخلی با شرکت‌های مختلف داخلی در حوزه آنتن به ارزش بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان منعقد کند.

همراه اول در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل‌های نوآورانه (ایران تلکام ۲۰۲۱) در غرفه ۳۸ سالن ۸-۹ محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران از ساعت ۸ تا ۱۵ میزبان بازدیدکنندگان است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اقتصاد آنلاین، تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۵۹۲۵۳۸، www.eghtesadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین