پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۶۱۳
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴
شهروندان عزیزمان اطلاعات کمی در خصوص گاز سوزی از فلر‌ها دارند. آیا می‌دانید که بر اساس برخی از تحقیقات، بخش قابل توجه‌ای از گاز استان اصفهان را می‌شود بر اساس مدیریت همین منبع تامین کرد؟ مردم خوب ما می‌دانند که با آتش زدن و سوخت مداوم این گاز، چه آلودگی زیادی بر محیط زیست تحمیل می‌کنیم؟ اگر وزیر محترم نفت، فرزند کوچک دارند، پیشنهاد می‌کنیم در خصوص علل بدسوزی و آلودگی‌های ایجاد شده در این ویدئو، برای فرزندشان توضیح دهند.
شعار سال: سال هاست که فعالان محیط زیست و رسانه‌ها در خصوص آلودگی مشعل‌های گاز عسلویه به عنوان پایتخت انرژی و قطب استقرار بزرگترین پالایشگاه‌های گازی و صنایع پتروشیمی کشور هشدار می‌دهند. مشعل‌هایی که آلودگی شدید هوا و محیط زیست را سبب شده و سلامتی حدود ۱۰۰ هزار نفر از بومیان و شاغلان در این منطقه را به خطر انداخته است.

اما به کشک مدیران دولتی هم نیست! می‌دانید چرا؟ چون نهاد‌های نظارتی ما قدرت لازم برای گرفتن ماست خور مدیران دولتی را ندارند. مدیری هم که ماست خورش گرفته نشود، برایش اهمیت ندارد که چه مسئله‌ای مهم است و اولویت دار و چه مسئله‌ای باید در چه سطحی پرداخته شود. مهم حال و لحظه و اضطرار و شرایط روحی آقای مدیر است. ترکیبی فاجعه بار از اهمال، سلیقه محوری و خدای ناکرده بعضا نفوذ.

اگر همین منظره در یک کشور اروپایی مشاهده می‌شد، واکنش وزیر محترم نفت و نهاد‌های نظارتی چه بود؟ آقای اوجی، می‌دانیم که مسئله مسئله جدیدی نبوده و عقبه تاریخی مشکل وجود دارد، اما خواهش می‌کنیم، بی تفاوت نباشید.

منتظر دریافت توضیحات هستیم، جناب وزیر.
 
تعداد بازدید : 6
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
 
 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین