پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۹۹۸
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶
با تلاش سربازان گمنام امام زمان در اداره کل اطلاعات استان سمنان متهمان اصلی سوء استفاده از کارت‌های بازرگانی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

شعار سال:محمد شریف ابراهیمی دادستان مرکز استان سمنان گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان در اداره کل اطلاعات استان سمنان سه نفر از متهمان اصلی سوءاستفاده از کارت‌های بازرگانی که با ترخیص کالا‌های گمرکی بدهی مالیاتی میلیاردی داشتند ، دستگیر شدند.

دادستان استان سمنان گفت: این افراد که به صورت سازماندهی شده فعالیت می کردند افراد بی بضاعت را اغفال و با پرداخت ۸ تا ۱۶ میلیون تومان و سوء استفاده از نام آنان با مدارک تحصیلی و مبایعه نامه ها‌ی جعلی و ثبت شرکت‌های صوری کارت‌های بازرگانی دریافت می‌کردند که این کارت‌های را نیز به افراد دیگر می‌فروختند و از این طریق کالا وارد و ترخیص میکردند.

شریف ابراهیمی گفت: پرونده این افراد در سمنان تشکیل و تا کنون ۵۰ احضار هم به افرادی مثل مباشران ،شرکا و معاونان از طریق دستگاه قضایی درخواست شده است.

دادستان استان سمنان گفت:علاوه بر تخلف فرار مالیاتی این افراد در زمینه قاچاق کالا‌های سلامت محور نیز متهم هستند.

تعداد بازدید : 5



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما  ، تاریخ انتشار: 8دی 1400، کدخبر: 3303468، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین