پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۱۴۵
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴
غلامعلی رجایی مدعی است که صدا و سیما تریبون‌ها را در اختیار افرادی قرار می‌دهد که تاریخ جنگ را مغرضانه نقاشی می‌کنند و دروغ می‌گویند. مطمئناً خداوند این دروغگویی‌ها را نخواهد بخشید. اینکه چرا بعد از سی سال اسناد جنگ را منتشر نمی‌کنند جای تعجب بسیار است. آقای هاشمی در خاطرات دهم دی‌ماه خود می‌نویسد آقای شمخانی آمدند و اطلاعات لازم را خصوص نتایج عملیات شکست‌خورده کربلای ۴ ارائه دادند. ایشان به جرأت می‌گوید برای اولین بار تردید دا شتیم که عملیات را انجام دهیم یا نه؟
شعار سال: غلامعلی رجایی گفت: صدا و سیما تا چه زمانی می‌خواهد تریبون‌ها را در اختیار افرادی قرار دهد که تاریخ جنگ را مغرضانه نقاشی می کنند مطمئناً خداوند این دروغگویی ها را نخواهد بخشید.
 
غلامعلی رجایی در اتاق رمزگشایی عملیات کربلای ۴ (کلاب کافه خبر) گفت: از جمله مشکلات آقای هاشمی در مقام جانشینی فرماندهی کل قوا، حل اختلاف بین نیرو‌های مسلح از جمله ارتش و سپاه بود.

این استاد دانشگاه افزود: مثلا می‌توان از اختلاف نمایندگی امام یا فرماندهی بسیج با فرمانده سپاه و همچنین برخی از مقامات ستادی با نیرو‌های مسلح در ارتش نام برد.

رجایی گفت: آقای هاشمی در خاطرات دهم دی‌ماه خود می‌نویسد آقای شمخانی آمدند و اطلاعات لازم را خصوص نتایج عملیات شکست‌خورده کربلای ۴ ارائه دادند.

این پژوهشگر دفاع مقدس گفت: ایشان به جرأت می‌گوید برای اولین بار تردید دا شتیم که عملیات را انجام دهیم یا نه؟

وی گفت: صدا و سیما تا چه زمانی می‌خواهد تریبون‌ها را در اختیار افرادی قرار دهد که تاریخ جنگ را مغرضانه نقاشی می‌کنند مطمئناً خداوند این دروغگویی‌ها را نخواهد بخشید.

رجایی خاطرنشان کرد: اینکه چرا بعد از سی سال اسناد جنگ را منتشر نمی‌کنند جای تعجب بسیار است.

تعداد بازدید : 3

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از جماران، تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰، کد خبر: jamaran.news/۱۵۳۶۷۰۲
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین