پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۶
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
دبیر جبهه اعتدال در خراسان رضوی گفت که ممکن است لیست جبهه اعتدال برای انتخابات مجلس شورای اسلامی با اصولگرایان و اصلاح‌طلبان دارای اشتراکات باشد.

شعار سال: علی اکبر سبزیان با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی جبهه اعتدال اظهار کرد: ما در این تشکل‌ها تا به الان در قالب کارگروه‌های مختلف بر روی نیازهای استان و حوزه‌های انتخابیه به صورت تخصصی کار کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه به دوستانمان ماموریت دادیم تا نیازهای استان خراسان رضوی را در حوزه سیاسی،‌ اجتماعی و فرهنگی احصاء کنند، تصریح کرد: این کار در جبهه اعتدال به منظور نوشتن برنامه جامع انتخاباتی انجام می‌شود، چرا که در کنار لیست‌ها، برنامه‌های هر حزب و گروهی در رابطه با انتخابات حائز اهمیت است و ما در حال جمع‌بندی این برنامه جامع هستیم.

این فعال سیاسی ادامه داد: بخش دیگری از فعالیت‌های ما مربوط به شناسایی افراد می‌شود، در جریان انتخابات برخی به طور خاص برای نامزدی مطرح هستند، اما عمده نظر ما این است که با توجه به شاخصه‌هایی که جبهه اعتدال مطرح کرده ما از افرادی که برای ورود به انتخابات چندان مطرح و متمایل نیستند دعوت به حضور کنیم.

سبزیان با بیان اینکه جلسات این جبهه هر هفته به صورت مستمر برگزار می‌شود،‌ ادامه داد: ما در حال حاضر بر روی شاخصه‌های کاندیداها و نیازهای هر حوزه انتخابیه کار می‌کنیم و به مرحله مصداق و یا تهیه لیست انتخاباتی نرسیده‌ایم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: جبهه اعتدال از نیروهای معتدل، اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل تشکیل شده که مشی آنها مشی اعتدال است و در رفتار و گفتار آنان افراط و تفریطی دیده نشده است.

دبیر جبهه اعتدال در خراسان رضوی با اشاره به اینکه جبهه اعتدال جریان سومی در میان گروه‌های سیاسی به شمار می‌آید، عنوان کرد: هم اصولگرایان و هم اصلاح طلبان اشتباهات فاحش و گوناگونی داشتند که ما در این جریان سعی می‌کنیم ریزش اشتباهات و برطرف کردن نکات منفی دو جریان سابق را داشته باشیم.

سبزیان در پاسخ به این سئوال که آیا جبهه اعتدال در انتخابات با لیست مستقل وارد خواهد شد یا احتمال اتئلاف آن با اصولگرایان و یا اصلاح‌طلبان می‌رود، افزود: جبهه اعتدال اگر ببینید چهره شاخص در میان اصلاح طلبان و اصولگرایان وجود دارد ممکن است با آنها مشترکاتی داشته باشد،اما اینکه بخواهیم با یک جریان ائتلاف کنیم هنوز مشخص نیست و باید زمان بگذرد و پس از ارزیابی شرایط این موضوع را اعلام کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت ایسنا، تاریخ انتشار : 26 آبان 1394 کد خبر: 948-17285-5، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین