پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۶۵۴
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷
بشکلی ساده لوحانه بحث برگشت خوردن محصولات کشاورزی و نهاده‌های دامی فاسد شده را به مباحث سیاسی ربط داده و مسئله را گره به آبروی جمهوری اسلامی می‌زنند. شما بی خود و بی جا می‌کنید که چنین تفکر غلطی را در جامعه رواج داده و حتی طرح مسئله می‌کنید آقای ابراهیم جمیلی. آبروی جمهوری اسلامی و نظام مقدس ما، باریچه چند مشت مدیر ریز و درشت دولتی نیست که اجازه دهیم مفت مفت حقوق بگیرند و قصور و تقصیر داشته باشند و کسی حرف نزند؟ به احترام پیش کسوتی و سوابق خوب گذشته تان قصد برخورد با شما را نداریم. اگر کسی غیر از شما این چنین می‌گفت، خوب افکار عمومی را آگاه می‌کردیم. لطفا انتقاد وارده بر مدیریت و عملکرد وزارت جهادکشاورزی و سازمان‌های مسئول در این حوزه را توجیه نکنید.

شعار سال:  یک جریانی مدام روی برگشت خوردن محصولات کشاورزی تاکید می‌کند/ نباید اجازه دهیم کالاهای ایرانی بدنام شوند/ چرا در مورد نهاده‌های دامی آلوده‌ای که چند سال پیش وارد شد جوسازی نشد؟

ابراهیم جمیلی، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و هند در گفتگو با «نود اقتصادی»:‌ حق نداریم آبروی جمهوری اسلامی را بیخود و بی‌جهت ببریم./ یک جریانی مدام روی برگشت خوردن محصولات کشاورزی تاکید می‌کند و در آینده صادرات ما را سخت‌تر می‌کنند./ آن‌ها یک التهابی ایجاد کرده‌اند که ضررش کمتر از موضوع باقی ماندن سموم در محصولات کشاورزی نیست.

تعداد بازدید : 3

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال ،برگرفته از کانال تلگرامی روزنامه ایران

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین