پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۰۸۸
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
قصد لایه شکافی و نقد عملکرد گذشته آقای مهاجر را نداریم. اما در خصوص سخنان اخیر ایشان خیلی حرف‌ها وجود دارد. می‌گوید بخاطر خاک سیب زمینی را برگشت داده اند؟ خاک بود یا الودگی خاک به نماتود آقای معاون وزیر؟ می‌گوید سیب کرم زده را بهتر است بخورید، چون سم کمتر دارد! دست بردار اخوی. با تقلیل گرایی و ساده سازی به شیر بی یال و دم و اشکم می‌رسی. می‌گوید که چند شپشک که آلودگی محسوب نمی‌شود؟ بابا تو دیگه کی هستی! طرف برای قرنطینه محصولات دام و کشاورزی و عدم الوده شدن کشورش، برگشت داده. همان اشتباهی که شما در خصوص مگس مدیترانه‌ای و نابودی باغات مرکبات شمال کردید. آقای علیرضا مهاجر، معاون محترم امور زراعت وزارت جهادکشاورزی، بخاطر این حد تقلیل گرایی و عادی جلوه دادن مشکلات و لاپوشانی اهمال ها، شما را به مناظره در دانشگاه تهران یا تربیت مدرس دعوت می‌کنیم. برای دفاع از حیثیت علمی و اجرایی خودتان، بهتر است پذیرای مناظره باشید.
شعار سال: علیرضا مهاجر معاون وزیر جهاد کشاورزی بشدت گلایه‌مند است. گلایه‌مند از اینکه، چرا به دروغ می‌نویسید. محصولات کشاورزی ایران آلوده است؟ پدر خودمان را در آوردیم که کوچکترین مشکلی برای غذای مردم درست نشود؛ این خط از طرف منافقین از کشور آلبانی به رسانه‌های ایران داده می‌شود؟‌
می‌گویدکه هزار تن سیب زمینی صادر کردیم، ۵۰ تنش به خاطر خاک برگشت! خاک که بیماری نیست، ما هم اجازه نمی‌دهیم محصولی با خاک وارد کشور ما شود. پدر خودمان را در آوردیم که کوچک‌ترین مشکلی برای غذای مردم درست نشود. بر سر شپشک کیوی برگشت خورده از هندوستان جنجال کردند، آیا شپشک بیماری زاست؟ چرا دروغ می‌نویسید؟ چرا پیام‌های دشمنان از آلبانی را فوروارد می‌کنید؟ دشمن می‌خواهد همه چیز را بهم بریزد و..

اما در پاسخ:

ایشان گویا اطلاعی از مقررات قرنطینه محصولات کشاورزی و دامی در سایر کشور‌ها ندارد. برگشت بخاطر شپشک و خاک سیب زمینی، برگشت برای عدم اجازه ورود آفت و نماتد به کشورشان بود. همان کاری که سهل انگاری امثال شما در کشور کار دست مان داده و مگس مدیترانه‌ای، نابودی باغات شمال را سبب شده و کم توجهی به کانال وارد کننده آب از دریای سیاه به خزر، شانه دار مهاجم را آفت کیلکا ماهیان قرار داده است.
ایشان می‌خواهد با لاپوشانی و تقلیل مسائل بحث مصرف نادرست سم در ایران را نادرست جلوه دهند. در حالی که مردم باید بدانند که برخی از سموم وارداتی و یا تولید داخل (با مجوز یا بی مجوز) استاندارد نیستند. کشاورزان حساسیت لازم در خصوص استفاده از سوم را ندارند. سموم دوره کارنس را طی نمی‌کنند. همین مشکلات در خصوص کود‌های شیمایی و مصرف آن هم تقریبا وجود دارد. آقای معاون وزیر، می‌توانند این موارد را رد کنند؟ اگر اقدام به رد این مسائل کنند، در اصالت مدرک تحصیلی شان شک کنید.

ایشان ضعف حوزه اطلاع رسانی و تعامل با رسانه وزارت جهادکشاورزی و ضعف شدید حوزه آموزش و ترویج را (از دوره وزیر پیشین یا دکتر خاوازی تشدید شد) برگردن منافقان مستقر در آلبانی انداخته و با ادبیاتی سخیف مدعی است که منافقین می‌گویند و رسانه‌ها با دو رویکرد همگرایی عامدانه با منافقین یا کم اطلاعی و جهل نسبت به مسائیل، اقدام به بازنشر نادانسته مطالب می‌کنند؟ خجالت بکشید آقای مهاجر. بسیاری از رسانه‌های این کشور، به قدرت ایجاد اتاق‌های فکر تخصصی رسیده و امثال شما‌ها را درس می‌دهند. این چه برداشت نادرستی است که در خصوص رسانه‌ها دارید؟ متمایل هستید شجره نامه ۱۰ مدیرکل روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی همراه با سطح توانمندی، تحلیل شخصیت و حتی تخلفات اداری آن‌ها را برایتان مکتوب کنیم تا بدانید از کجا می‌خورید؟

ما شما را به مناظره علمی دعوت می‌کنیم و مسلم هم می‌دانیم که نمی‌پذیرید. اما گفتیم که آویزه گوش کنید و من بعد حواس تان باشد که اگر حتی کلیپ تان بدست ما برسد و در آن خارج از صراط حرف زده باشید، مورد نقد قرار خواهید گرفت.

کلیپ علیرضا-مهاجر-معاون-وزیر-کشاورزی
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین