پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۱۷۵
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶
عضو هیأت‌رئیسه مجلس از بررسی موضوع بازگشت میوه‌های صادراتی ایران از سوی کشور‌های خریدار، در صحن مجلس و با حضور وزیر جهاد کشاورزی خبر داد.

شعار سال:حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی ، گفت: موضوع بازگشت میوه‌های صادراتی ایران از کشورهای خریدار در جلسه علنی مجلس و با حضور سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.


وی افزود: در این جلسه که روز سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه برگزار می‌شود، گزارش کمیسیون کشاورزی در این باره قرائت می‌شود و سه نفر از نمایندگان نیز به قید قرعه در باب این موضوع سخنرانی خواهند داشت.
 
وی اظهار داشت: همچنین در این جلسه موضوع قیمت نهاده‌های دامی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و نمایندگان نیز نقطه نظرات خود را مطرح خواهند کرد.
 
حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد تا گزارش جلسات نظارتی این‌چنینی به رئیس‌جمهور و دستگاه‌های ذیربط ارسال شود و بنده این پیشنهاد را در جلسه هیأت رئیسه مطرح خواهم کرد تا در صورت تصویب اجرایی شود.

وی افزود: علاوه بر این در جلسه روز سه‌شنبه 5 بهمن ماه سؤالات آقایان حسن نوروزی و محمد باقری بناب نمایندگان رباط‌کریم و بناب از آقای سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد قیمت خودرو در کشور در دستورکار کمیسیون قرار دارد و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 23دی 1400، کدخبر: ، www.khabaronline.ir،1592074

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین