پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۲۷۰
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده روز پنجشنبه پس از نشست و گفتگو با مردم جزیره هرمز و فعالان صنایع دستی در این جزیره، اظهارداشت: نداشتن اشتغال، امکانات، ضامن و وثیقه از مهمترین مشکلات زنان جزیره هرمز است که با کم شدن ضامن و جایگزین کردن وثیقه‌ها به دنبال کم شدن مشکلات آنان هستیم. این ادعا مسلما در چندماه آینده توسط همکاران پایگاه تحلیلی خبری شعار سال پیگیری و راست آزمایی خواهد شد

شعار سال:معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم توانمندسازی زنان است که این موضوع در ۲ بخش توان افزایی و آسیب‌زدایی دنبال می‌شود.
 
 انسیه خزعلی روز پنجشنبه پس از نشست و گفت و گو با مردم جزیره هرمز و فعالان صنایع دستی در این جزیره، اظهارداشت: یکی از راهکارهای دولت برای توان افزایی زنان و آسیب زدایی ،توسعه کسب و کارهای خانواده محور با اعطای تسهیلات مناسب است که این موضوع در دست پیگیری بوده و امیدواریم نتایج خوبی در این بخش حاصل شود.
 
به گفته وی  زنان بد سرپرست، خودسرپرست و سرپرست خانواده در اولویت این طرح قرار دارند.
 
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: دولت تمام تلاش خود را برای فراهم سازی زمینه اشتغال بانوان و آسیب زدایی از آنان انجام می‌دهد.
 
وی تصریح کرد: نداشتن اشتغال، امکانات، ضامن و وثیقه از مهمترین مشکلات زنان جزیره هرمز است که با کم شدن ضامن و جایگزین کردن وثیقه‌ها به دنبال کم شدن مشکلات آنان هستیم.
 
خزعلی یکی از مهمترین مشکلات مردم در جزیره هرمز را مقوله مسکن عنوان کرد و گفت: امیدواریم با رایزنی با مدیران وزارت راه و شهرسازی این مشکل برطرف شود و ما شاهد ساخت خانه‌های استاندارد و متناسب با طبیعت و فرهنگ منطقه باشیم.
 
معاون رییس جمهور در امور بانوان و خانواده یکی از اعضای هیات دولت در سفر امروز رییس جمهوری به استان هرمزگان است که بازدید از شهرستان جاسک از جمله برنامه های سفر وی بود.
 
۱۷ نفر از وزرا و معاونان رییس جمهور، آیت الله ابراهیم رییسی را در سفر ۲ روزه به هرمزگان همراهی می‌کنند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری  دولت، تاریخ انتشار: 23 دی 1400، کدخبر: ، www.dolat.ir،378008

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین