پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۹۲
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان گفت: برای تکمیل مجتمع خوابگاهی فرشتگان دانشگاه کردستان منتظر تحقق وعده ۵۰۰ میلیون تومانی نصراللهی، مدیریت برنامه‌ریزی کردستان هستیم.
شعارسال: حجت الاسلام محمد علی شیخ الاسلام ، در خصوص خوابگاه فرشتگان دانشگاه کردستان گفت: تقریبا چهار تا پنج سال است که دانشگاه مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان پول را برای ساخت نمازخانه اختصاص داد؛ اما این مقدار پول در حد یک سازه سبک بود؛ و با توجه به کوهستانی بودن منطقه اختصاص دادن فضای ۳۰۰ تا ۴۰۰ متری به یک سازه سبک بدون اینکه بتوان از طبقات فوقانی آن استفاده کرد، کار مناسبی نبود.

وی افزود: پیشنهاد هزینه کردن این مقدار پول برای ساخت خوابگاه را دادیم تا دانشجویان از سطح شهر به یک مکان واحد نقل مکان و در مجتمع خوابگاهی فرشتگان متمرکز شوند تا از لحاظ مشکلات فرهنگی در امان باشند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه کردستان گفت: خوشبختانه با پیشنهاد ساخت خوابگاه موافقت شد و مقداری دیگر اعتبار در اختیار ما قرار دادند و ما با رویکرد یک مجتمع پیش رفتیم.

حجت الاسلام محمد علی شیخ الاسلام ادامه داد: رفتن دانشجویان دختر از خوابگاه فرشتگان به سلف مرکزی و یا رفتن به کتابخانه و طی کردن مسیر آسیب هایی را به همراه داشت که با ایجاد خوابگاه به صورت یک مجتمع، مدیریت بر آن متمرکز شد و جلوی بسیاری از آسیب ها را گرفت.

وی تصریح کرد: ایجاد خوابگاه به صورت مجتمع خوابگاهی باعث صرفه جویی در استفاده از نیروها، بهتر شدن فضای محیطی برای خانواده ها، ایجاد شدن نمازخانه، قرائت خانه، سالن عذاخوری و سایت دانشگاه شد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه کردستان گفت: طبقات اول و دوم مجتمع تکمیل شد؛ اما طبقات سوم و چهارم به دلیل کمبود بودجه باقی مانده است که در صورت تامین اعتبار این طبقات نیز ساخته می شود؛ در این راستا نصراللهی، مدیریت برنامه ریزی استان کردستان وعده ۵۰۰ میلیون تومانی برای تامین اعتبار و تکمیل مجتمع داده اند که هنوز تحقق نیافته است و ما همچنان منتظر هستیم.

حجت الاسلام محمد علی شیخ الاسلام ادامه داد: مجتمع خوابگاهی فرشتگان شامل پنج ساختمان است که ۱۶۰۰ دانشجو در آن اسکان دارند که با ایجاد یک نمازخانه جامع، نمازخانه ها و قرائت خانه های طبفات نیز به خوابگاه تبدیل می شوند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 29 شهریور 1395، کدخبر: ۵۴۳۴۵۱، www.snn.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین