پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۹۴۶
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶
طا‌ها کرمانی (خبرنگار مجله گرچک حیات ترکیه) از احمدی نژاد می‌پرسد که نظرش درباره تفاهم نامه یا قرارداد ۲۰ ساله با روسیه چیست؟ می‌پرسد که دستاورد تفاهم نامه ۲۰ ساله قبلی روسیه با ایران در سال ۱۳۷۹ چه بوده است؟ احمدی نژاد هم می‌گوید که اگر پنهان از نظر ملت بسته شود، معنایش اینست که مطالبی دارد که به ضرر ملت است. خوب باز هم این فاقد اعتبار است. من قبلا هم گفته ام که هر قراردادی باید عادلانه باشد. حق دو طرف عادلانه و مساوی و تعهد و منافع نیز عادلانه باشد و بعد هم آشکارا اعلام شود و مردم هم با آن موافق باشند تا معتبر باشد. اگر مردم چیزی را نخواهند، اعتباری ندارد.
شعار سال: اگر قراردادی پنهان از نظر ملت بسته شود، معنایش اینست که به ضرر ملت و فاقد اعتبار است
محمود احمدی نژاد، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال خبرنگار مجله گرچک حیات ترکیه:
تفاهمنامه با قرارداد متفاوت است. برای مثال ما تفاهم می‌کنیم که در آینده راجع به صد موضوع با یکدیگر همکاری کنیم، اما هر بند آن بعدا باید به یک قرارداد تعهدآور تبدیل شود. بله یک چیز‌هایی نوشتند، اما تقریبا هیچکدام به یک قرارداد پایدار تبدیل نشده است.

اما حرف من یک حرف کلی است. به این معنا که هر قراردادی به خصوص قرارداد‌های طولانی مدت ۲۰ یا ۲۵ ساله، اگر عادلانه نباشد و منافع ملت را تامین نکند این فاقد اعتبار است. اگر مورد تایید ملت نباشد باز هم فاقد اعتبار است.

اگر پنهان از نظر ملت بسته شود، معنایش اینست که مطالبی دارد که به ضرر ملت است. خوب باز هم این فاقد اعتبار است. من قبلا هم گفته ام که هر قراردادی باید عادلانه باشد. حق دو طرف عادلانه و مساوی و تعهد و منافع نیز عادلانه باشد و بعد هم آشکارا اعلام شود و مردم هم با آن موافق باشند تا معتبر باشد. اگر مردم چیزی را نخواهند، اعتباری ندارد.

تعداد بازدید : 15

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی رصد تحلیل‌های روز
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین