پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۷۱۰۸۳
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
ارزش بازار سهام در مبادلات روز یکشنبه ۹میلیارد دلار کاهش یافت. آمار‌ها نشان می‌دهد، از زمان آغاز نزول بورس در ۲۰مرداد سال گذشته تاکنون، ۲۱۷میلیارد دلار از ارزش بازار سهام کاسته شده است. دیروز قیمت سهام ۸۵درصد از شرکت‌های بورس با نزول مواجه شد. بررسی‌ها نشان می‌دهد؛ یکی از دلایل تشدید نزول شاخص‌های بورس، برآورد‌هایی است که سهامداران از اثر سیاستگذاری‌های انجام شده در آینده دارند.
شعار سال: ارزش بازار سهام در مبادلات روز یکشنبه ۹میلیارد دلار کاهش یافت .
آمار‌ها نشان می‌دهد، از زمان آغاز نزول بورس در ۲۰مرداد سال گذشته تاکنون، ۲۱۷میلیارد دلار از ارزش بازار سهام کاسته شده است. دیروز قیمت سهام ۸۵درصد از شرکت‌های بورس با نزول مواجه شد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد؛ یکی از دلایل تشدید نزول شاخص‌های بورس، برآورد‌هایی است که سهامداران از اثر سیاستگذاری‌های انجام شده در آینده دارند.

احتمال می‌رود که در ماه‌های باقی مانده از سال به‌دلیل کاهش دمای هوا و افزایش مصرف گاز صنایع بیشتری با قطعی گاز مواجه شوند و این موضوع به افت دوباره تولید در این صنایع منجر شود.
بورس در سال ۱۴۰۰ تا کجا نزول می‌کند؟
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی پایگاه خبری تحلیلی شهر
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین