پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۲۶
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
استاندار کردستان در سفر خرداد 94 خود به بیجار و در جمع مردم «از اعطای 5 میلیارد ریال به شهرداری بیجار برای تکمیل کارخانه تولید قطعات بتنی شهرداری خبر داد و گفت: امید است این کارخانه به توسعه شهری بیجار کمک کند» اما با گذشت نزدیک به یک سال از این وعده، معاون فنی شهردار از عدم تحقق آن خبر داده است!
شعارسال: یکی از مشکلات مهم بیجار آمار بالای مهاجرت مردم از این شهر بوده و یکی از دلایل این هم وضعیت نامناسب اشتغال در این شهر است.

پس از سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان و توصیه ایشان به مسئولان برای جلوگیری از مهاجرت مردم از بیجار با بهره‌گیری از ظرفیت‌های شهرستان (نقل به مضمون) مدیران در دولت قبل و نیز دولت یازدهم همواره مدعی حرکت در مسیری بوده‌اند که مردم را به ماندگاری در بیجار ترغیب کنند اما اینکه ادعاهای دولتمردان تا چه اندازه به واقعیت نزدیک بوده باید توسط کارشناسان بررسی شود.

استاندار کردستان 21 خرداد 94 به منظور افتتاح فاز اول پارک آبی سراب، به بیجار سفر کرده و در مراسمی که ترتیب داده شده بود برای مردم سخنرانی کرد بماند آنکه افتتاح این پارک در حالی که هنوز مشکلات اولیه‌ای چون نامشخص بودن تکلیف انشعاب برق دارد به یک موضوع قابل تأمل در افکار عمومی تبدیل شده است.

اما آنچه در این مقال به آن اشاره خواهیم کرد نه موضوع چرایی افتتاح پارک سراب بیجار بلکه یکی از وعده‌های «عبدالمحمد زاهدی» به مردم و مسئولان بیجار در مراسم افتتاح این پارک است.

وی در مراسم یادشده که خبر آن را پایگاه اطلاع ‌رسانی استانداری کردستان منتشر کرده، «از اعطای 5 میلیارد ریال به شهرداری بیجار برای تکمیل کارخانه تولید قطعات بتنی شهرداری خبر داد و گفت: امید است این کارخانه به توسعه شهری بیجار کمک کند» اما با گذشت نزدیک به یک سال از این وعده، معاون شهردار بیجار از عدم تحقق آن خبر داده است!

خسرو روضه‌ای، معاون فنی شهرداری بیجار چد روز قبل در خبری که کردپرس آن را منتشر کرده مدعی شده «استاندار کردستان سال گذشته در جلسه‌ای قول تخصیص اعتبار 500 میلیون تومانی برای تکمیل کارخانه قطعات بتنی را به شهرداری داد که تاکنون این وعده محقق نشده است».

آنچه اکنون مطرح است اینکه کمتر از دو هفته به سالگرد سفر استاندار کردستان به بیجار زمان باقی مانده و سؤال‌های بی‌پاسخی در ذهن مردم بیجار شکل گرفته است.

آیا واقعاً اعتبار وعده داده شده توسط استاندار کردستان به بیجار اختصاص داده نشده است؟ اگر این اعتبار اختصاص داده نشده دلیلی قانع کننده برای عدم اختصاص آن وجود دارد؟ و اگر این وعده‌ هم به خیل وعده‌های محقق نشده دولتمردان در کردستان به مردم پیوسته باشد شهرداری بیجار توانایی تأمین منابع برای تکمیل کارخانه قطعات بتنی از محلی دیگر را دارد؟

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تابناک کردستان، تاریخ انتشار: 10 خرداد 1395، کدخبر: ۲۳۷۷۱۵، www.tabnakkordestan.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین