پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۷۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲
چرا در حمایت از حقوق حیوانات، کاسه داغ تر از آش شده ایم؟آیا دنیا هم با چالش سگ های ولگرد و خانگی مثل ما رفتار می کند؟ تضاد قطبی شده بین دوستداران حیوانات و انفعال مجریان قانون؟ آیا بعد از چندین مورد مرگ بر اثر هاری و گزش سگ های ولگرد، سنگکوب کردن بخاطر ترس از دنبال شدن توسط سگ های ولگرد، مرگ بر اثر تصادف در حین فرار از سگ های ولگرد، مجروح شدن صدها شهروند بر اثر گاز گرفتگی و .... ، زمان برخورد با سگ های ولگرد و ساماندهی به حیوانات خانگی نرسیده است؟
شعار سال: دکتر مریم جوادپور عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اهواز پس از مواجهه با تعدادی از سگ های ولگرد، در حالی که تلاش می کرد از آنها فرار کند با خودروهای عبوری تصادف کرده و جان خود را از دست داده است.

در ماه‌ های گذشته تعداد زیادی از شهروندان اهوازی بر اثر حمله سگهای ولگرد مجروح و راهی بیمارستان شده اند و روزانه نیز از تعداد این سگ ها در معابر شهری افزوده می شود.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی خوزتاب

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
0
0
فکر نکنم کسی دوست داشته باشه سگ های ولگرد تو خیابونها باشن و باعث ترس مردم بشن، این کلا با سگ های خونگی فرق میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین