پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۴۷۱
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸
سرانجام مخالفان شیوه اداره فدراسیون فوتبال در هیأت رئیسه این فدراسیون تعداد خود را به اکثریت رساندند تا بیش از ۵۰ درصد اعضا با دستور جلسه هفته آینده این هیأت موافقت کنند. عزیزی خادم تا برگزاری اولین مجمع فدراسیون فوتبال فرصت دارد تا لایحه دفاعیه خود را برای ارائه در مجمع آماده کند.

شعار سال: دستور جلسه بعدی هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال مشخص شد

 سرانجام مخالفان شیوه اداره فدراسیون فوتبال در هیأت رئیسه این فدراسیون تعداد خود را به اکثریت رساندند تا بیش از ۵۰ درصد اعضا با دستور جلسه هفته آینده این هیأت موافقت کنند. طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال، هیأت رئیسه به جز ارکان مستقل از جمله کمیته‌های انضباطی، اخلاق، استیناف، حسابرسی و کمیته‌های انتخاباتی، می‌توانند دیگر اعضای ارکان را به صورت موقت عزل کنند که عزل موقت رئیس فدراسیون هم می‌تواند شامل همین ماده (ماده ۳۷) شود. اگر جلسه فوق‌العاده هفته آینده با همین دستور جلسه برگزار شود و به میل مخالفان خاتمه یابد، عزیزی خادم تا برگزاری اولین مجمع فدراسیون فوتبال فرصت دارد تا لایحه دفاعیه خود را برای ارائه در مجمع آماده کند. گفتنی است اولین مجمع اواسط بهار برگزار می‌شود و این بدان معناست که عزیزی خادم در صورت عزل موقت، تا زمان برگزاری مجمع، حق ورود به فدراسیون فوتبال را ندارد.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه ایران ورزشی ، تاریخ انتشار: 20  بهمن1400، کدخبر: ،www.inn.ir،43252

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین