پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۷۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
یک شرکت هماهنگ کننده مسابقات که هماهنگی‌های دیدار ایران و ونزوئلا پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را انجام داده بود، مدعی دریافت غرامت سه میلیون یورویی از فدراسیون فوتبال ایران شد.
شعار سال: داستان شکایت‌های مختلف علیه فوتبال ایران موضوع تازه‌ای نیست و به موضوعی همگانی تبدیل شده و هر کسی با دیدگاه تیری در تاریکی، به دنبال رسیدن به ثروت از فوتبال ایران است. از آن‌هایی که به حق با ناحق علیه فوتبال ایران شکایت می‌کنند و کم کم این اتفاق تبدیل به یک شغل شده است.

این بار یک شرکت که امور هماهنگی مسابقات را انجام می‌دهد، در قراردادی که برای هماهنگی دیدار دوستانه ایران و ونزوئلا در سال ۲۰۱۷ و آماده‌سازی تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با فدراسیون فوتبال ایران داشته و ارزش آن ۱۹۷ هزار یورو بوده، با طرح شکایت خود مدعی دریافت غرامت ۳ میلیون یورویی است. در این شکایت که گویا دلایل و مستندات آن ارتباط چندانی با فدراسیون فوتبال ندارد.

موضوع از این قرار است که پخش تلویزیونی دیدار دوستانه ایران و ونزوئلا که در هلند برگزار شد، در اختیار این شرکت بوده و آن‌ها برای پخش مسابقه توافقاتی داشته‌اند. توافقی که ارتباطی به فدراسیون فوتبال ایران نداشته و مربوط به صدا و سیماست که گویا قرار بوده این دیدار نه به صورت زنده، بلکه با تاخیر پخش شود تا شرکت مذکور بتواند برای فروش پخش آن در شبکه‌های بین المللی اقدام کند. با پخش این مسابقه از شبکه سوم صدا و سیمای ایران نیز شرکت مذکور مدعی شده طرف ونزوئلایی نیز اقدام به پخش مسابقه از طریق سیگنال صدا و سیمای ایران کرده و آن را خلاف توافقات می‌داند. در حالی که صدا و سیما هیچ گونه ارتباطی به فدراسیون فوتبال ایران ندارد و طرح این شکایت علیه فدراسیون فوتبال صرفاً یک تلاش برای دریافت مبلغی هنگفت است.

مسئله جایی جالب می‌شود که مدیر شرکت مذکور فردی ایرانی است که در انتخابات فدراسیون فوتبال به شهاب‌الدین عزیزی خادم برای رسیدن به ریاست کمک می‌کرده و به او مشاوره می‌داد. این فرد انتظار داشته عزیزی خادم پس از رسیدن به سمت ریاست برای او هم حکمی در فدراسیون بزند و حتی حضور در راس کمیته بازاریابی خواسته این فرد بوده که به این خواسته نمی‌رسد. پس از این ماجرا‌ها شرکت مذکور از فدراسیون طلب غرامت می‌کند که با این خواسته مخالفت می‌شود و هم اکنون ادعای غرامت به سه میلیون یورو رسیده و تبدیل به شکایت رسمی شده است که باید دید فدراسیون چگونه از پس این چالش بر می‌آید.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جهان نیوز، تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰، کد خبر:۷۸۵۱۷۹، www.jahannews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
0
0
خیلی وضع مالی فدراسیون خوبه غرامت هم باید بده!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین